sömnig

har egentligen mycket att säga, men min sömnighet gör att jag inte riktigt orkar...
dricker just nu en kopp kaffe så inte ögonen ska hoppa igen av sig själva.

Igår hade jag verkligen en jätte mysig dag..
Emmi kom över och vi käka jätte god lunch, lax på en bädd av sparris.
Hon gillade verkligen detta =) ja jag Älskar den maten!!!
Längtar redan tills nästa gång jag får äta det... ;)
Vi kollade på en rolig film och bara hade det mysigt tillsammans.
Hon e så himla underbar den tjejen va! Vi har det alltid så himla roligt och mysigt... och man behöver verkligen vara något annat än sig själv. Love u girl <3

Du är lätt att vara en bra kompis till ;)


Sedan på kväll kollade Jim och jag på två filmer, bl a Ice age 2... Älsklar verkligen de filmerna, så otroligt roliga.
Har ännu inte sett trean, men jag betvivlar inte att den e minst lika rolig som de två första.


I morse åkte jag till Frillesås för att hämta Emmi, för hon sov hos sina föräldrar och skulle sedan till en kompis som precis har fått barn...
Va  kul att få komma upp tidigt och göra nåt halvvettig ;)
Jag åkte sedan hem, och har mer eller mindre inte gjort något här hemma... utan bara suttit i soffas å glott typ, hehe

Imorn ska jag träffa Tomas, och antagligen kommer det bli jobbigt... förra veckan va extremt jobbigt.
Har inte haft så många flashbacks än så länge... bara några mindre...
men dem får jag berätta om en annan dag, för jag vill inte gärna plocka fram dem nu...

Nu ska jag återgå till att inte göra nåt och bara glo

Pyss på er

Mina kommentarer
Malin säger:

Hej snygging! Hur gick det med bloggdesignen? Har det inte hänt något? Kram!

2009-08-19 @ 16:07:51
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/
Emelie M säger:

och du ska veta att jag tycker att DU är underbar <3

2009-08-19 @ 18:07:48

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback