yoga

Idag kommer Lina hit, innan hon ska till jobbet, för att träna yoga med mig.
Det ska bli jätte trevligt...
var längesedan jag träffade Lina nu igen. Det är tråkigt att vi inte ses oftare faktiskt!
Men att träna här hemma tillsammans är en ypperlig idé.
Jag tror till och med att hinns med en kopp kaffe och lite skvaller efter oxå ;)

Inatt hade jag en mardröm.
Jag drömde att jag var gravid i 9 veckan, och när jag berättade det för Jim vill han att jag skulle ta bort det,
Detta ledde till att vi tillslut gjorde slut och jag flytta till Borås.
Men jag ville inte att de skulle vara slut och egentligen ville väl han inte det heller.
Usch det va en hemsk dröm!
Den va mer detaljerad än såhär, men jag orkar inte skriva om allt nu.

Idag har jag bara lite träningsvärk från yogan igår =(
men det kan iofs bero på att jag inte orkade göra allt fullt ut.
Hoppas de blir bättre idag...

Igår planterade jag om mina aloveror. =)
Jag hoppas att båda tar sig, den ena e ganska så stor medan den andra är ganska så liten.

Även igår gjorde jag en gudomligt god detox mat!
Jag gjorde en Spenatsallad med mango och cashewnötter


mmmmuums!


Vi hade även lite kul med Spisen. Man kan verkligen göra vad som hellst med den katten utan att han bryr sig.
Så lat e han..
kolla här:

och han ligger kvar!


Och Spisen är inte liten... Här bär Linnea honom. hon är 4 år och spisen är "nästan" lika stor som henne!

Nu kommer nog min älsklings Lina snart... så jag ska försöka förbereda lite=)

Puss på er så länge! =)

Mina kommentarer
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid säger:

Oj! Vilken bjässe!:.) Men en väldigt fin sådan:.))



Härligt med yogakompis också -är alltid lättare om man är två:.))



Tack för din kommentar inne hos mig också!:.))

2009-08-13 @ 13:25:37
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Sandra säger:

åh jag klickar på gilla-knappen på Spisen. Får mig nästan att vilja skaffa katt igen. En vacker dag när jag vet att jag kommer stå still så blir det kisse! Kramar s

2009-08-13 @ 17:08:33
URL: http://ekeving.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback