Dagen före dagen

Jag har precis blivit klar med cheese caken som jag ska ge till svärmor... dessutom har jag gjort weinernogat till Jim och Jonas far.
Hoppas att de blir glada...
Just nu är jag halvt slut.... har en förkylning i kroppen.
Igår hade jag feber... men jag tror den e borta idag. Har nog lyckats sova bort det mesta.
Ikväll ska Jim och jag gå på bio och sa Avatar i 3D
Ska bli himla skoj och spännande...
Efter det ska vi antagligen klä våran livs-levade gran. Våran första gran tillsammans...
Som jim sa igår när den blev köpt: Nu är vi en riktig familj
Det är lite synd att vi inte har en massa julklappar att lägga under den...  Men det får de bli under nästa gran .


Imorgon är det Julafton... Då åker vi hem till svärmor och har en mysig jul där. Det ska bli trevligt

Får se om jag hinner få upp bilder å sånt innan imorn... på granen å så...
hihi...

Nu ska jag sätta mig ner och försöka slappna av... slå in lite klappisar kanske....

Ja just det, Emmi fick sin Julklapp i Måndags... Hon fick 4 skedar som hade en varsin stor muffins på... tihihi... hon blev glad... och jag kände att jag kunde faktiskt inte hitta en bättre julklapp till henne...
Nu ska jag slå in Nettiz och Issas julklappar
Sedan ska ag slå in svärmors, Jonas och Malins julklapp...
Myspys =)


Hoppas ni alla får en GOD JUL ♥

Juliga kramar

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback