Hej Tomten

Tramsgänget har släppt en ny låt, en Jullåt.
den e riktigt bra även om den e smått depremerande ;)
Passar mig perfekt :P

Hej Tomten heter den.




Mötet med Tomas var inte kul idag... jag var till och med påväg att börja gråta där... det var ett par tårar som trilla ner från mig kind.
Vi pratade om vad som hände i fredags och vad det resulterade i...
Bara tanken av att inte få leva mitt liv med Jim skrämer mig något fruktansvärt.
Det är nu som jag verkligen har förstått hur mycket jag Älskar honom... det finns inte ord som kan beskriva de känslor jag har för honom
Har försökt hitta en låt som passar till honom... som beskriver det jag känner för honom.
Det enda som jag hittar som beskriver någolunda är Jonas Gradells Aldrig ska jag sluta älska dig.
Denna låt är till dig älskling... jag vet att det inte är lätt att leva med mig, men ge inte upp... de kommer bättre tider.
Jag älskar dig!




Hoppas, tror och vill att du ska hålla fast vid mig....

Livet är en gåta, du är gåtans svar
Allt annat må försvinna om du blott stannar kvar...

Aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har å allt jag ber om!


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback