Lördagsmys

Ikväll kommer min söta kusin över på middag och film.
Det ska bli riktigt mysigt att få träffa henne nu igen =)
Hon är en jätte go människa!

Nu är så gott som alla julklappar klara oxå... de enda som är kvar är Jonas och deras far.
Ja, å så en liten extra grej till svärmor.

Det känns väldigt bra med julklapparna detta året! Känns som jag har nåt höjdare på allihopa.
Emmis julklapp är så otroligt bra... haha, hon kommer älska den
Issas julklapp är så in i bombens jävla bra... något hon verkligen behöver fast hon inte viste om det ;)
Och Nettiz blir det en fin sak, vardagssak och.... nä ska inte säga :P
Det får allt bli en liten minijul bara med mina tjejer oxå...
Jag tror faktiskt att klapparna är mer eller mindre perfekta ...

Tomas blev jätte glad för cheesecaken! så härligt att göra även han glad.

Och imorn är det 4de advent, tänk att tiden går så fort!?!
Snart är det liksom 2010... när hände detta liksom?
Den 16 april 2010 har jag varit sjukskriven i 3 år! Det är fan helt sjukt... tiden har bara sprungit bort.
Min mamma har varit död i 4 år
och den 17 januari har min morfar varit död ett helt år!?!
Vi ska faktiskt åka upp till Södertälje i mellandagarna för att lägga en krans på morfars grav...
Det är lite synd att det är så långt bort... annars hade jag vart hos morfar oftare.



Mammas "grav" är lättare att komma åt... det behövs bara ett hav, då hon ligger spridd där.
Men trotts detta så är jag inte vid havet så ofta för att lägga blomma längre...
Jag tänker istället mycket på henne, minst två gånger om dagen...



Hoppas ni får en God Jul i himlen... och ett gott nytt år!
Önska jag hade er här... men livet är inte alltid rättvist...
Hoppas ni får extra god julmat och massa klappar från era änglakompisar!
♥Saknar er ♥

Nu till nåt helt annat....

Jag har faktiskt funderat på om jag ska lägga in en liten tävling här på bloggen... ska bara komma på nåt spännande och kul.
Jag har nämligen 2 spotify-inbjudningar... eftersom jag nu har spotify-premium.
SÅ otroligt bra grej asså... LOVE IT!
Är det något nån av er är intresserade av?
Både att ha en tävligt å att vinnaren då får spotify?

Puss på er!=)

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback