Så är det

Igår fick jag min absoluta favoritkommentar slängd i mitt ansikte: Men jag jobbar juh.
När vi hade gäster hemma.
Tack för den!!!... för jag tycker det har varit helt sjukt underbart att vara sjukskriven och har tyckt det nu de senaste 2,5 åren
Jag är riktigt slappfia som inte gör något och bara belastar alla runt mig för att jag älskar det...
Jag har absolut inga planer att komma tillbaka till arbetslivet... för jag älskar att sitta här och inte göra något alls...
Jepp sådan är jag... ett äkligt svin helt enkelt!!!
Min sjukdom kom som ett välbesökt kul... för jag har älskat hela sjukdomstiden.. ja så är det!
Jag har älskat mina tankar om döden... jag tycker på allvar att det är kul att prata om det och hota mina kära att nu gör jag det... haha,  det är så jävla kul att se era miner när ni ber mig att stanna kvar... haha
Skulle se er själva... patetiskt
Ja helst av allt vill jag förstöra alla andras liv... jepp, det är min hobby det! ni borde prova det... man får en kick av det..
Dem tårar som jag säger är smärtsamma är bara ett spel för att ni ska tycka synd om mig...
Ja egentligen är hela min barndom en enda stor lögn...
Så jag är inte bara ett äkligt svin utan även en Ljugande stort äkligt svin

Så här har ni mig... för det verkar som att det är det ni tror... så varför inte säga det ni vill höra?
Jag är ett lat jävla äkligt svin som förstör allas liv...
Framförallt låter de jag älskar jobba och försörja mig... så dem inte kan göra nåt kul alls...
och tigga pengar från soc är oxå jätte kul!

Jepp så är det!
Egentligen mår jag inte alls dåligt... allt är bara ett jävla spel för att ni ska tycka synd om mig.



Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback