god dagens

idag blir de en date med emmi i stan=) som vanligt ska vi gå till café vanilj... vårat stammisställe..hihi
det ska bli så trevligt att träffa henne idag... va ju jätte längesen nu... har emmi-abstinens.

ska snart sätta på mig lite ordentliga kläder, sitter just nu i mysisar..
de e typ det enda jag har på mig numera... har mer lr mindre blitt en liten slusk...
kommer inte riktigt ihåg sist jag sminka mig... hehe.. se en äkta slusk... hehe
ska faktiskt inte sminka mig idag heller... så lat e jag

hann faktiskt klart med inlämningsuppgiften i fredags=) gött... de känns skönt=)
Å provet va juh oxå hur enkelt som helst...
de måste vara nåt skumt med det asså... så enkelt kan det juh inte vara...

jaja... nu ska jag borsta tänderna å borsta håret, de kan jag iaf göra så jag blir en lite mindre slusk...

sluskiga kramar på er..hehe

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback