hej

hej hej...
vet egentligen inte rikigt vad jag ska skriva  om idag...
lite halv nere faktiskt... käkat upp tre fingrars naglar...
tänker mkt på morfar å mamma...
jaja... orkar inte riktigt skriva om de idag...

har prov imorgon i barn och ungdomssjukvården... ska bli spännande å se om detta provet är lika lätt som förra...

ska simma imorn oxå, ska bli skönt... va änna ett tag sen jag simma nu...
Ska försöka skriva rent min inlämningsuppgift i lindrande vården, hoppas jag hinner klart med det så jag kan skicka in det oxå då...

nu ska jag faktiskt ta lite wiskey... kanske inte så bra när man e lite halv nere, men men...

Snart e begravningen till morfar helt planerad oxå... ska kontakta folk som vill komma med vilket datum det är....
hoppas att folk kommer tycka att det är fint...
Hoppas att morfar kommer gilla det... lr vad man ska säga..

jaja... nu orkar ja inte skriva mera idag... kanske uppdaterar imorn... kan berättar om provet... om de va lätt lr ej.

kramen på er

Mina kommentarer
Malin säger:

Tänker på dig med, din lilla goding ;)

2009-02-08 @ 23:25:47
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback