så där ja

idag har jag fixan första halvan av jims födelsedagspresent...
gud asså detta kommer bli helt offantligt dyrt asså, men det är han värd!!!
Hoppas verkligen att han kommer uppskatta dettta!!! det är bäst för han ;P hehe

dagen har varit lång... jag kan inte riktigt berätta helt vad jag gjort... för tänk om han av nån anledning skulle läsa här, lr om nån skvallrar... nä så kan vi inte ha det... =P
Mycket väntan har de oxå vart... tråkigt... men guvd va bra det blev ändå... bättre än jag trodde faktiskt...
så nu blir de ett par mkt fattiga månander på grund av detta, men jag hoppas verkligen att han kommer tycka om det!!!
vissa av er vet redan... hihi.. å andra kommer jag berätta de för.. hihi... å vissa kanske kommer gå undrandes... mohahahaha
nä nu va jag taskig... hehehe

Annars har jag mått lite sådär idag... ingen helt bra dag faktiskt, mycket tankar i huvvet...
det som e skönt är iaf att morfars begravning är mer lr mindre färdig planerad...
jag hoppas verkligen att alla blir nöjda med hans begravning å att han själv skulle ha gillat den... den e ju trotts allt till för morfar.

Ja jag har iaf kommit fram till att vi måste ha dem allra bästaste katter... hihi, de e juh så underbara..
ska lägga upp lite bilder på dem... hehe, för er som inte sett dem...
men risken e ganska liten att ni skulle ha missat dem.... jag pratar typ jämt om dem... de e juh mina små bäbisar... hihi
ja jag kommer juh inte få nån bebis än på ett tag...
jag själv skulle kunna skaffa mig ett nu, gärna på en gång... men man e ju trots allt två om beslutet... å sen ska man juh ha råd med dem oxå... och tid....
men som många säkert redan vet... jag har velat skaffa barn sen jag var 12 år... och min klocka tickar mer och mer för varje år typ... men jag vill samtidigt inte göra nåt dumt...
de e jhu ingen leksak... man ska juh ha tid, råd med mera...
jaja, de kommer la en dag då även jag blir en morsa...=)

hihi... å min älskling har gjort köttbullar till mig idag! han e juh så underbar...
han e verkligen det bästa som hänt mig och jag älskar han över allt annat!!!
kan gå genom lava för hans skull! =D
åååh han e juh så fin..

nä nu får jag sluta... börjar bli allt för sentimental... nu får de va nog... hehe

snart ska jag käka mina älskade köttbullar som min kärlek gjort!

å innan tårarna börjar rulla på min kind ska jag avsluta detta och snart lägga mig i sängen för att sova, Å imorn ska jag försöka plugga lite...
har juh lyckats trippel boka mig, men nu har jag iaf löst det...
skulle egentligen träffas min söta my imorn... men känner att jag inte kunde ge dem den tiden jag vill (hon har en liten bäbis som jag så gärna vill nypa lite på) så jag har bokat in henne på tisdag nästa vecka istället... så kan jag terrra dem hela dagen.. hihi

nu får de vara nog bloggat för idag!
pusselipuss på er alla!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback