skit skit skit...

ja som sagt... skit!!! SKIT SKIT!

jag vill inget annat än gå under jorden...
vill lägga mig där å bara få böla riktigt mkt.... gråta bröstet ur mig...
orkar inte mera nu..... lr va man ska säga... orkar inte ha ångest mera...
kanske borde droga ner mig helt enkelt, lr vad tycker ni?

tro det lr ej... men just nu känner jag mig jävligt ensam... känns som jag bara står här själv, även om jag inte gör det...
Som jag brukar skoja om numera "nu kan ingen nära släkting mera dö" ha ha ha
de e ju så.... har ingen släkt runt mig längre... I´m all alone....

mamma död.... morfar.. d ö d... pappa... ja han ja, han finns då fan inte i mitt liv... och inga syskon...

ja, vad ska man göra.... " vänta på shöss och njuter av livet"

göra som denna låt...  "livet är underbart"




en helt underbar låt... lyssna på texten...
det är denna låten som jag lyssnat för att få känna lite bättre under depressionen....
känslan jag får när jag lyssnar på den är speciell....
känns på något vis som om han sjönger om mig... fast ändå inte.... svårt att förklara...

"när stesolíden tagit slut i ditt badrumsskåp...."
oxå en fras från låten...

...jag är enbart glad att jag lever...



jaja... som ni säkert har förstått vid detta laget... jag mår SKIT idag.... på riktigt...
fy fan asså....

skitiga kramar på er... ( för jag känner mig inte bara skit.... jag är skit just nu)


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback