thank god its fredag!

hihi...
inte för att fredag spelar så stor roll för mig...
Gillar bäst Måndagar faktiskt...
men just nu sitter jag med en öl i handen... och tänker skita i att göra klart ena inlämningsuppgiften... mohahha
ska göra klart den imorn istället...

Idag har jag varit hos rolf... som vanligt fick jag en massa beröm... de e så kul å gå dit, för jag får inget annat än beröm där.. hihi... han e så snäll lille roffan....
(Nu kom jag åt nån rackars knapp här... allt blev bara hur stort som helst...
undra om de kommer se ut så här på bloggen oxå... skumt..
vet verkligen inte vilken knapp jag tryckte på... hahaha
verkar bli så ganska så ofta nu för tiden... gör saker som jag inte riktigt vet va... jaja..
ingen korekt svenska här int... hehe)

har vart ute med carro å hennes systerson å lekt i snön... det va KALLT men ack så roligt!
gjorde en snöalien... och sedan hade vi snöbollskrig... hur kul som helt, fast både mina fötter å händer frös nästan till is...
men vad gör man inte för de roliga ;)

ska bli skönt med helg...
måste iofs hem till erland å hämta lite av morfars papper, för på måndag ska jag göra en boupptäckning. träffa en jurist å hela kittet...
har juh bara gjort en dödsboanmälan innan... den för mammsen, så lite spännande (fast mest sorgligt) ska de bli å få vara med på en boupptäckning...

just nu står min älskling i köket å lagar middag... han e juh så fin...
Håller på med hans födelsedagspresent, men får inte riktigt ihop de som jag vill...
attans...
Gud vad jag ÄLSKAR honom, visste inte att så här mkt kärlek gick att känna... *pusselipuss* på dig älskling!!!=D

ska titta på "när lammen tystnar" idag... kommer på 3:an... (får se om man pallar med reklamen)
har precis läst klart boken, så detta passar juh ypperligt... hihi

nu får de vara nog för idag... blir mkt (mest pga den stora texten.. hehe fast egentligen skulle jag kunna skriva hur mkt som helt...hehe... men jag ska bespara er... erkänn snällt ;)  )

köss kram och hjärtligt tack sen...


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback