???

hahaha...provet va nog det lättaste provet jag någonsin gjort! hahaha
10 frågor och fyra svarsalternativ varav ett var rätt.... det tog inte ens 10minuter å göra provet.... och jag hade 4 timmar på mig... hahaha
helt sjukt!
Så klockan är bara 12.10, och jag har vart hos läkaren, gått hem därifrån, tat en kaffe med carro , gjort provet och klockan 13 ska jag ta en promenad med johan... sen när jim slutat ska vi åka å fira jims mamma för hon fyller år idag...

asså helt sjukt...
nu ska jag sätta mig och läsa igenom inlämningsuppgiften för att sedan skicka in den... sen e jag klar och är ledig hela helgen!!! haha fan va gööötttttt!!!!

detta inlägg har tagit längre tid att skriva än vad provet tog... haha... helt sjukt!!!

efter promenaden med johan ska jag ta en lång (i mina normer) härlig dusch=) det förtjänar jag idag!
sen ska jag faktiskt ta ett glas vin tror jag... asså ikväll då... hihi

Åh... jag e så duktig!!!
så STOLT över mig själv just nu=) hihi

köss å klet på er... hahaha


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback