GLAD!!!

Mina vänner... idag e jag då allt glad, även om jag vaknade på fel sida...

Dagen börja med en fika på rosa pantern med johan vid 10. (ska bojkotta rosa pantern faktiskt... de e jätte otrevliga dem som jobbar där... så vill jag inte ha det!)
Det va skönt att börja dagen med en fika... johan han är juh för go!=)

när jag kom hem började jag plugga... och efter en stund fick jag tillbaka min inlämningsuppgift 1 i barn- och ungdomssjukvården.
Mitt betyg blev VG+ ... och om jag ska vara ärlig blev jag väldigt besviken...
Men jag ringde min lärare och pratade lite med honom om en källa som de ansåg inte va en bra källa...
Vet ni vad han sa om mitt arbete????
gissa...

han sa... "ditt arbete är något av det bästa jag har sett"
Fatta! han va liksom lite nere för att han bara hade satt VG+ på mig, å anledningen till detta berodde på den källan... men han sa att om jag fortsätter i denna stilen så kommer jag få MVG =D =D =D
fatt vilken komplimang! det jag skrivit i den inlämningsuppgifter är alltså nåt av det bästa han sett.... kan man få en bättre komplimang?
Så nu e jag inte besviken över mitt VG+ alls, eftersom att han egentligen ville sätta mvg, men han kunde inte eftersom jag inte hade vart så noga med källförtekning å bara hade fotnoter.

JAG ÄR GRYYYYM!!!!

=D

ville bara säga detta innan jag forsätter att plugga...=D

men visst e jag grym!!!
fan va coolt asså!!!

nu blir pluggikka på allvar=D

pöss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback