glad!

Nu har jag gjort klart allt i lindrande vård för denna veckan! =D
känns hur gött som helst!
Lindrande vården känns just nu jätte enkel... undrar vad det beroe på... kan de vara för att jag ändå har jobbat med det?
hmm... det är iaf inte mkt att göra i den kursen... har kollat lite på planeringen och det verkar rätt så soft.
så denna ska jag nog klara med glans.. hihi

Har även vart på promenad med johan imorse. himla mysigt faktiskt. det va längesen vi såg nu... så vi hade mkt å prata om, (de brukar vi iofs ha endå... )
han första (a nästan iaf) kommentar när han såg mig var. "har du gått ner i vikt?"
hmm tänker jag... jag har möjligtvis bara gått ner, tja säg 3 kg... inte viste jag att de syntes så...
Jim har juh oxå kommenterat det för ett tag sen.. jaja
Jag försöker iaf inte att gå ner i vikt, om ni undrar asså... e rätt nöjd med min kropp just nu faktiskt.=)

Har oxå träffat carro en stund idag... på en kopp te,himla mysigt va det oxå... fick en lite paus från pluggandet en liten stund=)
fick lekt med hennes katt oxå....så himla söt e hon!

Å nu kom jim hem oxå... lite tidigare än vanligt=) vad kul!
han kallar mig för sin lilla plugghäst... hihi... å de e jag juh.. hihi

nä nu får jag umgås lite med jim innan jag fortsätter att plugga!

kössen å kjamen

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback