gråter...

Min älskade lille morfar dog i lördags... det gick snabbt och stilla, han slapp lida.

jag visste inte att de fanns så mycket tårar som kunde, och forfarande kan, rinna ner för min kind.
I varje minut, i varje sekund.
Varje gång det är tyst, varje gång det är lugnt.
Är jag inte sysselsatt så kommer dem rinnandes ner för kinderna.

Min älskade lille morfar, han sitter säkert nu med sin fru och min mamma och dricker kaffe.
Kaffe som han tyckte så mkt om, och en stor bakelse,
För han va en liten gottegris....

jag hoppas han vet hur mkt jag älska han... han va min lille rumpestump...
han kallade alltid mig för rumpestumpan.

Jag har många ljusa och glada minnen från dig morfar!
Och jag tackar dig för tiden jag fick hos dig.

Och jag tackar dig för attt jag fick träffa och krama dig en sista gång innan du bestämde dig för att lämna oss.
Du va en fantastisk människa, så snäll... tror till å med att jag kan påstå att du va världens snällaste...
och ditt underbara skratt!
du kommer för alltid finnas i mitt hjärta och jag önskar att jag hade orkat träffat dig mer innan de sista.

Jag hoppas att du har det bra nu!
Tack för att du kramade min hand så hårt i fredags.

Massa pussar och kramar till min älskade lille morfar.
Sov gott nu!!!

Mina kommentarer
malin säger:

hej gumman.. har skrivit en sak till dig på min blogg.. puss o kram

2009-01-19 @ 21:02:38
URL: http://lilljohansson.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback