ja då va de lördag...

... aaa å så blev de juh lördag tillslut iaf=)
snart kommer systrarna... hihi de ska bli så trevligt... har verkligen längtat efter dem... hihi... behöver deras positiva atmosfär=)
Hihi... vi har köpt nåt gott till dem oxå... men jag säger inte än, för de kanske läser här... de e en liten överaskning... tihihi...

Ja igår kom vera över på lite vin , trevligt trevligt.... hon har blivit nybliven singel n igen... så nu har jag nåt å prata om igen... hahaha... jag som e så tyst annars...(noooot)
Åh gud vad jag ska tjöta idag... hehe

Ja jonathan å hans dotter kom över oxå...
herre gud, jag fattar inte varför jag alltid blir häst för ungarna... de gillar tydligen å rida på mig... shit, asså ni anar inte vilken träningsvärk jag har i benen...
Men flickan va hur söt å go som hellst! Olivia heter hon...
De sluta med att dem faktiskt sov över här... jonathan blev så fuller efter allt vin så han decka typ här... å olivia hade somnat på soffan...
Men vid runt 2 tiden på natten ville hon krypa upp till mig, så hon gick å la sig i våran säng istället *sötnos*
Hon ville ha lite kärlek tror jag... dock blev de inte så mkt sömn för mig då... flickan tog ganska så mkt plats i sängen.... å jim snarka...
Å när klockan vad 5.30 var olivia hur pigg som helst å ville busa istället...
Men de va så mysigt att hon kom in å la sig hos mig... fick mig att längta ännu mera tills den dagen kommer då jim å jag får barn...
Vi har iaf bestämt oss för att vänta ett tag till... kanske efter min utbildning lr när jag har en fastanställning....
jaja vi får se när de blir en tillökning i familjen.... hehe... å hihi...

åååh vad trevligt de ska bli ikväll.... å stackars grannarna kommer få höra oss sjönga... hahaha... mohahaha

Tänker mkt på morfar, på hans begravning... vilken färg skulle han velat ha på blommerna som kommer ligga på kistan???
han va juh färgblind oxå så jag vet verkligen inte.... Jag funderar faktiskt på att ha vita blommor....
Tänker att de står bla för det rena och oskuldfulla... å morfar va ju världens snällaste och hade en så otroligt oskyldig, ja vad ska jag säga, han va så oskyldig hela han... ren och skär godhet... åh, han va en av de finaste människor jag någonsin känt...
Jag tänker på det att han faktiskt adopterade mamma, så hon skulle kunna få de lite drägligt i sit liv ändå...
så otroligt fint...

Ska lägga ut en bild på både mamma å morfar... så ni får veta hur dem ser ut...
åh lille morfar va ju sååå söööt.
uscha, gud vad jag saknar honom... och jag har saknat honom under all denna tid som jag inte kunnat träffa han...
men jag hoppas han förstår nu...

De e juh seans på måndag... som jag så gärna vill gå på... fast jag hade juh bokat tid med erland då oxå.... totalt fallit ur mitt minne, seansen asså....
får ringa å fråga om vi kanska kan komma på onsdag ist till erland...
Vill ju verkligen träffa nettan å lena oxå... de va juh så längesen...
känns på nåt sätt som att jag ska gå på denna seansen... som att de e liksom meningen.... å jag vill verkligen gå dit...
ja jag bokar om erland helt enkelt.... han kan gott få vänta... hehe

Nä nu får jag göra mig i ordning... sminka mig lite å så... lr som louise säger, "jag ska bara sätta på mitt ansikte"
ho e ju för söt...hon e min lilla böna...
å nettiz e min egen lilla höna.... hihi

ja jag har oxå emmi-abstinens... så henne måste jag träffa snart oxå....=)
miss ya girl!

Pusselipuss på er alla... å ha en trevlig kväll! hihi
för de kommer jag =D

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback