ja... herre guuvd!

Jag börjar med att ursäkta mig lite för att jag inte har uppdaterat på länge här nu... ska försöka bättra mig.

Idag mår jag inte helt hundra... magsjuka =/ inte kul alls.... men idag, än så länge iaf, har jag inte spytt... men magen e körig.
Har lyckats dricka ett glas blåbärssoppa, äta några rostade mackor... och dessutom en liten skål med blåbär... mmums, de va gott=)
Min bok, detox, har kommit nu... ska bara hämta den oxå... å de blir la inte idag tror jag... smittar juh fortfarande =/
jävla magsjuka!!

Idag när jag gick in på facebook upptäckte jag att jag fått en ny vänner förfrågan... och ni kan aldrig gissa vem det var?!!!!

Min fosterbror!!!! har inte sett han sen 1998, 1999 tror jag...
Fatta hur glad jag blev eller!!! Shit känns helt overkligt!.... har juh tänk mkt på den... tänker nog på mina fosterbröder minst en gång i månaden... och jag har änna börjat tro att de har omkommit lr nåt sånt dumt...
Jag minns dem och jag saknar dem....
de e juh mamma som har varit där å uppfostrat dem, så (iaf när vi träffades) vi väldigt lika.
Fredrik e juh den som jag har fått bäst kontakt med, och vi hade jätte kul ihop... tyckte jag iaf=)
Vi slogs om mitt gameboy (som jag hade på den tiden) skojade runt en helt del...
Det känns verkligen helt overkligt!
shit asså!!!
Hoppas man kan få tillbaka kontakten med dem... höra hur deras liv e och allt sånt!

herre gud asså...

nä, nu blir magen körig igen... får nog sluta! men va bara tvungen å berätta detta....

pjuss på er

Mina kommentarer
Lena säger:

Hej gumman, hoppas du kryar på dig. Visst var det kul att se dom igen. Jag hittade dom häromdagen, så jag hoppas dom bibehåller kontakten. Hade varit kul att träffas alla en dag. Sköt om dig, vi tänker på dig, hoppas du vet o känner det. Lena

2009-01-07 @ 16:37:31
Malin säger:

Hej gummsan!!



Nu är jag också en läsare på din blogg!

Visste att du har haft det tufft, men inte hur tufft det har varit. Du är stark du, gumman! ;)



Kramar från din svägerska

2009-01-11 @ 17:52:25

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback