rinde

morfar ligger på sjukhuset i varberg... han åkte in inatt.. fick ett samtal från erland....

ringde precis avdelningan där han ligger... han har en svår lugninflammation, och han kommer antagligen ligga där över helgen.. så vi kommer åka till han i helgen...
shit va ledsen jag blev nu....

tur att jag ahr jim iaf... han e för söt... han sa att vi kan åka dit varje dag om jag vill...

nu vill jag bara att barnen kommer hit så jag får nåt annat å tänka på.... så får jag ta detta ikväll med min ledsamhet... så kan jim få sitta å krama mig...
kan ju inte direkt ta lugnande nu heller då jag ska vara barnvakt... men jag tror jag klarar mig utan just nu iaf... får la gå å ta en cigg istället å lugna nerverna med...

nu får barnen snart komma...
tänkte att jag skulle göra en banan/apelsinsmoothie till dem när de kommer=)
hoppas de kommer att gilla det=)

min motivation angående pluggandet försvann juh helt nu iaf...
suckelisuck... pustelipust...

nu går jag ut å röker

Mina kommentarer
Emelie säger:

:(

Åh min vän..

Så hemskt.

Jag kan följa med dej om du vill. Om Jim skulle jobba lr nåt eller ja du vet..

Just say "Hey" så kommer jag.

Puss

2009-01-15 @ 17:20:20
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback