oj oj oj

sicken nyårsafton det blev!
Hur skoj som helst!!!

Jag kom tidigare till camilla å fredrik... å jag å camilla satte oss och började göra oss iordning.. och vi blev juh lätt hetast på kvällen ;)
Får lägga upp lite bilder sen...
Känns somm 2009 kommer bli ett riktigt bra år faktiskt!!! hihi... kommer säkert hända en massa spännande=D
ska bli så kul å se vad detta år har att erbjuda=)

Ska träffa emmi idag=)
Blir en fika på vanilj, som vanligt=)
vårat stammisställe... hihi.. de e en sådan mysig atmosfär där tycker jag...
Ska bli så kul å träffa emmi igen nu, det va juh så längesen sist..
Emmi ska få sin Julklapp idag (ja jag vet... lite sent... men bättre sent än aldrig =P)
hoppas hon blir gla=)

nu får jag börja göra mig iordning... hihi

pusselipuss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback