ookeeyy...

detta tycker jag är väldigt irroniskt... jag kommer inte säga några namn här (för det uppskattas inte av vissa)
men något som är lite halv komiskt är att en kompis till mig får prata om en viss "situation" hur mkt som helst ,och syndligt dessutom,... medan när jag nämner på ett snällt sätt mina tankar och funderingar kring denna sitiation "tvingas" jag att hålla tyst...
hmm... undra varför???
och, vad är det som jag säger som är så hemskt?? (så jag inte ens får prata om det)

Tål att tänkas på....
lr förresten, varför ska jag bry mig?
får nog sluta bry mig för när sånt här händer så blir jag ledsen... men men...
för min egen skull får jag försöka sluta bry mig om denna situation.... trevligt... känns ju skoj... för som alla vet e jag en person som aldrig bryr mig... (ironi för er som missa detta)

För att gå till något positivt.. min fosterbror har skrivit till mig på fb=)
de e lite kul... han har bott i mexico i typ 14 år... hihi..  så nu ska jag sätta mig och skriva ett svar till han tänkte jag... berätta lite vad som har hänt å så...
det som e lite jobbigt e frågan om jag ska berätta om min mamma lr inte =S
de e väl inget som man direkt börjar med att berätta.... fast samtidigt, när ska jag annars berätta det?
det är juh inget samtal som man lätt kommer in i... hmm...
får fundera lite på hur jag ska göra....

Å en annan tråkig nyhet e att min favorit-plugg-penna har tagit slut *suck*
måste skaffa mig en ny... och så behöver jag flera färgade bläckpennor så mina anteckningar blir fina å roliga att läsa... hihi... ni hör la att pluggikka e framme.. hehe

nä... nu får de vara nog...

Kramen till er

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback