planen

Jag har en plan - som sickan brukar säga...
Jag är fortafarnde inte helt feberfri....*suck*
jag försökte plugga lite idag, men de e svårt när halsen, huvvet och ögonen gör ont... så jag hoppar pluggandet idag...
men nu har jag laggt upp en plan inför pluggandet i helgen..(måste plugga i helgen så jag kommer ikapp igen)

På fredag:, blir de en fika istan med johan... efter det ska jag läsa de 4 första kapitlerna och göra anteckningar till dem i barn och ungdomssjukvården....
Lördag: ja då har jag tänkt att göra så mkt jag orkar på inlämningsuppgift 1 i den palliativa vården
Söndag: då gör jag det jag tycker jag behöver göra när det gäller pluggandet... kanske läsa kap 4 och 5 i pallitiv vård...

Just nu sitter jag med ett litet glas wiskey... å hoppas på att den ska död alla baskelusker!....
dö dö dö dumma baskilusker!!! vill icke ha er mera!

Ja, så kul har jag förstår ni... kollar på dvärjar på tv och väntar ut förkylningen...

Jag har juh smittat nr jim oxå, den stackarn... han har ganska så hög feber idag å va tvungen å vara hemma idag... å han blir hemma imorn med. stackar min lille man.

Nu ska jag se om jag hittar min tändare så jag kan tända lite ljus... och forstätta kolla på tv...
nu e iaf dvärjarna slut och strax blir house! NICE!=)

hostiga pussar på er! hehe (nu smittar jag ner er!)

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback