plugg

idag blir de plugg på stadsbiblioteket med louise.
hon ska leta information om dynamit... (nä hon ska inte göra en bomb hehe)
å jag ska försöka att få klart min inlämningsuppgift i pallitiv vård... hoppas jag kan bli klar med den idag... de koncentration som gäller!!!

min förkylning e på sluttampen nu tror jag... det kliar iofs nåt så kopiöst i mitt högra öra!! Hoppas bara att de inte blir nån öroninflammation... me dont like!

jim e frisk han med... bara lite snurvlig...

Nu sitter jag å väntar på att louise ska blir färdig å ring å säga att ho e på g.
men jag tror att jag kan vara rätt så effektiv idag!...

å imorn ska vi åka till erland =( suck....
men de måstes så jag får alla papprena...

nä nu tror jag att ja sätter på en kopp kaffe å gör iordning några vattenflaskor som jag kan ha med mig.

en skön låt attt höra på
 :

Nysiga kramar på er mina vänner



Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback