sjuk!

Igår vakna jag vid 4 tiden på morgonen å hade så sjukt ont i hela kroppen...
jag gick upp till slut... men jag hade inga värktabletter hemma...
så klockan 8.45 börjaded jag så sakteliga gå till apoteket på torget... å jag måste säga det att de va en helt sjukt jobbig färd!
Jag fick iaf köpt en massa grejer på apoteket... hostmedicin, ibumitin, halstabletter...
så så fort jag kom hem tog jag en febernedsättande å hostmedicin...
när jag tog min temp innan jag tog tabletterna hade jag 38 grader feber...
å då ska jag tillägga att min normal temp är 35...
så, för mig va de en väldig hög feber...

Idag mår jag lite bättre faktiskt... men jag har fortfarande feber...
skulle ju egentligen åka till erland idag å hämta morfars papper... för jag skulle till begravningsbyrån på fredag...
Jag började med att ringa å ändra tiden hos begravningsbyrån... sedan ringde jag till erland...
han börja genast prata om att nu har morfars kropp legat där på sjukhuset i, snart, 2 veckor... å sjukhuset kommeer ringa å undra vad som händer... å erland tyckte att de va dåligt av mig att inte klara å fixat det innan...
min kommentar till detta va " jag kan juh inte hjälpa att jag blitt sjuk, vad ska jag göra"
ja.. de hade han inget svar på... å då börja han försöka ge mig dåligt samvete för att jag inte umgås mer med han... (nu har han juh inte morfar att "skylla" på längre... han måste juh försöka hitta ett nytt sätt att påverka mig..)
han börja berätta för mig att alla han kompisar (många av dem som jag inte gillar) pratar om mig varje gång de ringer till han... å undrar... sedan börja han läsa "beklagar sorgen" blommerna han fått.... å försöka på det sättet ge mig dåligt samvete... haha
de roliga e juh att jag inte bryr mig nu... erland tycker ja ju inte ens om... att han inte fattat det... haha
jaja... jag ska fixa detta med begravningen... å plocka mina grejer därifrån... sen släpper jag han ur mitt liv...

Ja jag måste berätta de att johan är juh för söööt..
jag skulle egentligen gå på promenad me honom, men eftersom jag har feber så avboka jag detta... men jag fråga han om han kunde köpa lite glass till mig... å detta gjorde han... (han fick juh pengar av mig såklart) men det va så himla gulligt gjort...
å när han såg mig fråga han hur jag mådde... å när jag svara inte så bra... så sa han: "ja du ser lite risig ut"
hahahaha.... han e juh för rolig!!!

åh nu längtar jag till sängen å få sova... å jag hoppas att jag inte har nån feber imorn så jag kan plugga... för nu ligger jag efter igen=/
fasen... jävla feber...
Ja men jag får juh plugga i helgen...

Nu ska jag forsätta kolla på tv... å försöka kurera mig...

Sjukliga pussar på er alla... hehe

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback