tröött

Idag har de knappt blivit nåt plugg alls... så de blir la att jag får sitta i helgen med det =(
Ska försöka gå till bibloteket å hitta lite böcker om barnsjukvårdens utveckling under 1900-talet...
de e då fan inte lätt att hitta nåt om det på nätet...
Har suttit å letat helva dagen idag... suck

Vart hos soc idag oxå å ansökt om pengar för nästa månad...
Min sekreterare ville veta lite om hur jag haft de som barn... så jag börja berätta lite för henne... situationen med erland å morfar, hur vi hade med dem.. å sen lite om min tidigare barndom...
Stackars tjej... såg ut som att hon blev berörd...
När jag kom hem därifrån har jag fått kämpa mot ångesten... och är just nu hur trött som helst...
skulle kanske inte berättat nåt, för det tär så mkt på mina krafter... suck här med

imorgon ser jag fram emot iaf=)
då ska jag få vara barnvakt åt Linnea å Alexander


hihi är dem inte för sööta!!!
dessa underbara barn har en alldeles speciell plats i mitt hjärta!!! Lööv dem!!!
så de ska bli jätte kul å få passa dem imorn=)
Då ska jag plocka fram mitt puzzel så ska de få hjälpa mig... hehe
men linnea e grym på att puzzla faktiskt, alex vet jag inte... har inte sett han puzzla men de skulle inte förvåna mig om han grym på de med=)
åh längtar till i morn!!!=D

nu funderar jag faktiskt på om jag ska gå å lägga mig lr nåt... mina ögon går typ i kors=(

får skita i att plugga idag.. orkar verkligen inte mera just nu...
får gå till bibblan på fredag å hitta lite böcker om den där j-vla historian...
så får jag sätta mig i helgen å göra klart uppgiften...

gott å sov gott mina vänner... slocknar snart tror jag...=/
ska se om jag orkar spela lite ps3 innan..(sonic som ja fick av carro)

pussen å kramen

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback