Ångest!

Jag vill börja med detta : Tack för dina varma ord Sandra! dem värmer!

har inte haft en helt hundra dag idag, tyvärr... flashbacksen och mina drömmar påminner mig om mamma och morfar.
Drömde till och med om Erland i natt.

Jag saknar min lilla mamma, och min stora morfar, så otroligt mycket... å mina tankar har gått till dem hela dagen...
jag ser min mammas kropp döda kropp framför mig varje gång jag blundar eller blinkar... som omväxling ser jag morfars sjuka ansikte sista gången jag såg han vid liv på sjukhuset dagen innan han dog...

dessutom sitter klumpen om gårdagen kvar i magen...
Känns på nåt vis att de blir värre om att prata om det... iaf den händelsen,
Å de e svårt att skriva om det oxå...
Det finns många människor som jag inte kan berätta detta för... och på nåt sätt känns det ändå fel, för folk borde få veta!
men det går inte =(

Idag skulle jag åka till Emmi och kolla på film klockan 20.
Men så som jag mår och så trött jag är... så har jag fått avboka det hela...
Detta går ångesten oxå värre, det blir som en ond cirkel... för jag vill träffa henne, vill se filmen och jag vill äta de negerbollar hon har bakat åt mig!
Men samtidigt kan jag inte ta en lugnande då jag ska köra... och vad händer om jag får en ordentlig ångestattak på vägen... lr om jag råkar somna framför ratten???
Sorry min underbara Smurf att jag fått avboka dig... för jag vill verkligen, men min kropp säger nej...

Jag har dessutom bara sovit 4 timmar inatt oxå, hade inga sömnpiller... och att vara trött gör oxå att de blir värre, då kan jag inte koncentrera bort den...
Men idag har jag hämtat ut nya... så inatt kommer jag sova gott.

Jag hoppas innerligt att jag mår bättre imorn, då vi ska till Camilla...
Vill inte behöva avboka dem oxå... va juh verkligen evigheter sedan vi sågs... Singstar!!! till och med dem döva ska höra oss... lr hur camilla???

Försöker ändå hålla smilet uppe, även om det är svårt...
Att le ger en endofiner... och endofiner blir man gladare av!!!
Kan man inte le av sig själv... stoppa en penna i mellan tänderna, då tvingas du le ;)

Det är detta jag ska göra nu!

Puss och kram på er

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback