fy fan!

Nåt som jag bara har berättat för två personer...
något som bara två individer fått höra, spökar i mitt mine
Något jag hellst vill glömma, Något jag önska aldrig hänt...

Det är verkligen skit jobbigt när jag får mina flashbacks..
skulle mysa med jim en liten stund... men det gick inte
Det var som om något bara krama om mitt hjärta så hårt, och jag får ingen luft... och filmen framför min näthinna rullar som aldrig förr.
Det jobbiga är oxå att det är jobbigt för jim med... han har verkligen inte fått välja att lida så...
och ibland tror han till och med att det är hans fel... Vilket det absolut inte är!
Ibland är det till och med jobbigt när han bara rör på mig...
Och detta gör mig så ledsen... att jag måste avvisa honom för det andra gjort mot mig!!!

Ska det behöva vara på detta viset?

jag sitter här...
och jim ligger i sängen, och vi båda mår dåligt på nåt vis....
och han försöker fortfarande vara snäll. "jag kan ge dig fotmasage när du kommer in sen"
Nu rinner tårarna från min kind...
och de börjar kanske bli dax för lugnande....
Jag vill inte ha det så här!!!

Varför kan man inte bara radera minnen, så som man kan göra på en dator?!?!?!
tänk va mkt lättare allt hade vart då...
Då hade definitivt inte detta behöva hända!!

Men jim, vad du än tror så är det INTE DITT fel!!!
och jag Älskar dig över allt annat... och du är det Bästa som hänt mig!!


Mina kommentarer
Sandra säger:

Hoppas du mår bättre snart... Kan inte föreställa mig hur det är för dig men jag vet hur jag blivit sedan det som hände på Valand. Främlingar får absolut inte ta i mig på något sätt och det har tagit tid att smälta beröring eller om någon är i mitt space överhuvudtaget. Du är så stark och vacker som fixar det här. Kram S

2009-07-24 @ 15:02:15

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback