HIhi

Camilla och Fredrik! tack för en helt underbar kväll igår!
Vi hade verkligen jätte trevligt...

Jag kom dock dit med lite halv negativa tankar om mig själv.. så jag va lite låg... men det gick fort att vända upp mitt humör och jag blev  glad igen!
Det var verkligen jätte skoj igår hemma hos dem, god mat, gott sällskap.... även om jag har lite halv svårt för robban... hehe, de e väl mest han komentarer, och han uttrycker sig väldigt dumt!!!det är väl det jag inte rikitgt tål... hand nedvärderande komentatarer mot sin tjej... iaf tycker jag dem e nedvärderande! (sorry robban, om du skulle läsa här... men samtidigt säger jag emot dig oxå... så jag tror du vet vad du har mig!) ;)
"trots" (hehe) detta hade jag verkligen jätte skoj!!
Å man kan inget annat än ÄLSKA Linnea och Alex! Dem är helt underbara!
och jag ser verkligen fram emot att få vara barnvakt (kan ni fatta jag barnvakt :P ) åt dem den 8 augusti då det är camillas och fredriks bröllopsdag!
Jag har tänkt att ta dem till universeum=)
Kanske egentligen mest för min skull för jag älskar det ställe ;)

Och Camilla, jag måste bara hedra dig för att jag tycker att du är en sådan bra MAMMA!!!
Och jag är oerhört glad att jag har dig i mitt liv!
Du är Underbar och låt aldrig någon annan låta dig tro nåt annat!!!!

Puss på er alla!!!
Kände bara att jag va tvungen att ge lite kärlek ;)

köss å naffs på er ;)

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback