idag...

Dagen skulle ha börjat med att jag skulle ta en promenad med johan, men tyvärr hade det kört ihop sig för han.
eftersom jag va sällskapssjuk idag så skrev jag på facebook om nån ville hänga med mig idag!
och vet ni vad???
Jenny, min gammla arbetskamrat från ica, skrev att jag var välkommen hem till henne!
Och givetvis åkte jag dit! =D
Det är ungefär 2 årsedan jag såg henne å hennes ljuvliga barn, så det va underbart att träffa henne igen!
Det var verkligen jätte mysigt!
Jenny e verkligen en underbar person och jag hoppas att vi ska kunna umgås lite mera nu när jag mår bättre=)
dessutom bor hon bara ett par hållplatser ifrån mig, så de går juh lätt att ta sig dit!
hon e inte bara en underbar person, hon är oxå en så otroligt vacker kvinna!!!
Tror att jag fick bra kontakt med hennes barn och, Emilia, daniel och kevin.
Emilia e söt som socker! verkar vara en ganska så lugn oxå.
Tvillingarna daniel å kevin e små yrvärder ;) och man märker att de e i trotsåldern... men trots detta är dem helt underbara dem med! =)
Jenny lärde mig att göra en sk fiskbensfläta=)... så det har jag i håret nu... jätte tjusigt!=) hihi
dessutom fixade hon en fin växt till mig, som lucktar jätte gott... den stor nu i vardagsrumsfönstret...
ska komma ihåg att vattna den varje dag nu bara.... jag som har minne guldfisk ;P

Överhuvudtaget idag har det varit en bra dag!
men dagarna innan har inte varit bra dock :(
har haft så mkt flashbaks så jag inte rikitgt vetat var jag ska ta vägen...
Igår fick jim inte ens röra mig på grund av dessa...
och det hjälpte inte med två stesolid, som jag brukar ta vid sådanna tillfällen... jag va tvungen att ta 5!!!
Det är så jobbigt att behöva minnas mer och mer nu... fast egentligen borde jag se det positivt efter som jag inte hade fått dem om jag inte mådde så bra som jag gör och känner denna trygghet.
Jag måste juh ta mig igenom detta med, vare sig jag vill lr inte... (hade vart mkt lättare å bara få lov att glömma allt.. och börja om på 0 )
men jag ska ta mig igenom detta med... det kommer bli tufft, men skamm den som ger sig ;)
det som inte dödar det härdar.. lr va e det man brukar säga hehe

Har lagat detox tomatsoppa idag =) jätte gott.
Nästa vecka ska jag försöka ta tag i mitt "nya" liv.. hehe
nyttig mat alá detox, (rena kroppen från en massa skit)
och yoga, minst 3 ggr i veckan...
det är planen! =)
önska mig lycka till, för det kan jag behöva ;)

Nu ska jag kolla på tv...

pöss på er!

Mina kommentarer
Emelie M säger:

Låter som en toppenmysig dag gumman.

Du klarar detta med detox o det vettu.

Du är stark!

Vi går på promenixer o så när jag kommit hem också.

PUSS

2009-07-16 @ 21:06:19
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/
Sandra säger:

Låter sunt med detox och yoga!

Power to you.

Kramar S

2009-07-16 @ 22:18:38
URL: http://ekeving.blogg.se/
Malin säger:

hehe tack vad snäll du e =)

2009-07-18 @ 09:35:59
URL: http://lilljohansson.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback