ingen frukost

Jepp, idag vakna jag och upptäckte att vi inte har nåt att äta...
men jag hitta en paprika och en gurka i kylen... och de passar ju bra till min start i detoxen, så de blev min frulle
och eftersom jag känner mig lat idag blir det ingen yoga... dåååligt av mig.
Imorgon ska göra yoga... där e det inte nån snack om saken... och då har jag även köpt så jag kan göra en riktig stadig frulle efteråt.
Det är viktigt att äta bra efter yoga, så man blir mätt å gla... man ska inte äta nåt direkt innan man gör yoga, antar att de har med att göra att "all" energi i kroppen går ner till magen för att bryta ner den... och eftersom man gör väldigt ansträngande grejer (iaf för mig som e lite halft nybörjare)

I fredags kom lina och hämtade mig här, och kom upp på lite kaffe innan vi åkte hem till henne.
Det va första gången avve kom och hälsa på oxå <3
Han e juh så underbar den lille grabben.

Alvins ett år dag

Man kan inget annan än bara älska den lille killen!
Jag kan inte sluta pussa på han... han e som en liten drog ;)

Det verka som han gillar våra katter iaf... till och med Bulten kom frivilligt och lukta på han...
och det mina vänner, det är inte dåligt =)

Vi åkte sedan för att hämta Bea, en gemensam kompis från gymnasiet.
Jag lagade kall tomatsoppa alá detox till middag, för mig å lina.
Och strax efter det att Avve somnat satte vi oss på Linas balkong och drack vin.
Vi prata om allt mellan himmel och jord, som vi typ alltid gör när vi träffas =)
och nåt som vi alltid gör när vi träffas är att sia varandra... alltså "spå" varandra.
Det va jätte spännande.... och inte länge därefter började vi känna spöken som ville prata med oss.
hehe...Det är så häftigt för vi blir lite av ett medium vi tre tillsammans.
vet att de inte är så många som kanske tror på detta, men men.. de blir era problem... hehehe
och tänker ni skicka mig till psyket, så kan jag berätta att jag redan vart där ;P
haha... jag blev bara mer galen efter det ;)

Vi prata även om var vi trodde att vi skulle vara i livet om fem år... det va oxå väldigt spännande.
Om lina trodde vi att hon kommer ha en bulle i ugnen och två pojkar... med Avve inräknat.
Bea kommer vara lite mer som en boheem, lr vad man ska säga... va svårt att se henne om fem år.
Hon tar livet som det kommer, och lever verkligen i nuet! Hon e "färdigbakt" som hon brukar säga ;)
Jag däremot, trodde dem, att jag skulle bo i ett hus som jag antagligen inte skulle trivas helt hundra i, men att jag i övrikt skulle vara lycklig.

Det är så spännande å tänka på vad man kanske e om fem år. det hinner hända så mkt trots att de egentligen e en ganska så kort tid.
För fem årsedan så fick jag min lägehet... och var fortfarande tillsamans med Joel. Lina och Bea bodde i London och jobbade.

Gick å la mig ganska så sent igår, eftersom jag har hittat nåt halvlöjligt spel på facebook, FarmVille, och jag kunde inte gå å lägga mig innan jag hade skördat mina jordgubbar...
Och medan jag väntade satt jag och försökte lära mig svordomar på spanska. det kan ju vara nyttigt, framförallt då jag å mina tjejer, nettiz, louise och emmi, ska åka på en weekend till Barcelona.
Så sånt håller på med på nätterna ;)

I eftermiddag ska jag träffa Emmi, vi ska åka till Härlanda för att kolla i nån affär som tydligen ska ha lite roliga grejer där.
ska bli kul att träffa henne, de va ett tag sen nu!
Hoppas på att vi slipper regn.. för jag har ingen aning om vart jag har gjort av min jacka...
och givetvis börjar det regna när jag precis skrev detta.... TYPISKT!!!!

Men men, sånt e livet

*smack* på er så länge!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback