Sådär =S

Ja, asså jag måste vara ärlig nu...
det går inte så bra för mig med varken dieten eller yogan.... =(
känns la inte helt hundra... men jag e inte helt motiverad tyvärr....
har inte gjort nån yoga över huvudtaget denna veckan...
har bestämt att jag ska göra det Måndag, Onsdag och Fredag... men nooo, inte jag inte...
hittar anledningar som att jag e för trött, jag har inte tid eller jag gör det SEN......
Dåligt, lr hur?!?!
men jag får försöka ta nya tag och försöka komma igång... de e juh det som e det svåraste.
Det går iaf något bättre med dieten... den e jag ganska så duktig med.... men jag dricker kaffe...
och kaffe är ett big no no...
Inget kaffe... å igår åt jag kött, vilket jag inte heller får göra!!!
USCH vad dålig jag e...
ska även hålla denna diet strikt i två veckor... hehehe, går inte bra, som sagt!

Men efter carros semester får jag se till att göra det ordentligt,
hon har fått mig att "lova" att dricka öl med henne å göra massa roliga grejer tillsammans =)
som hon säger : " då är du min"
det har hon även sagt til jim... att under hennes semester e jag hennes... hihi
hon e bara för söt!!! *puss*

Ska försöka hålla dieten så gott de går, om jag säger så...
för i helgen ska vi hem till Camilla och Fredrik å käka god mat och dricka gott...
å då det va jätte längesedan vi sågs kan jag inte riktigt med att säga att jag bara kan äta å dricka vissa grejer

Se jag hittar alla anledningar till att inte vara stikt ;)
hehe...

Ska bli trevligt att träffa dem på lördag faktiskt! Va jätte längesen som sagt.
Vi ska ta med oss singstaret så jag å Camilla kan stå och bjuda på våran ljuva stämma ;)
Funderar även på att ta med nåt annat spel.. typ "skitsnack" lr "med andra ord"
hehe... köra tjejerna måt killarna.. hehe ;)
the ultimate fight =P


kollar just nu på okänd diagnos på tv 4 fakta...
se på en liten pojk som har sin magsäck i brösthålan...
och han är verkligen jätte sjuk... å han har gått med detta i flera år... och de symtomerna han hade sa läkare, innan då, bara var ett virus...
men mamman visste att nåt va fel redan från början, då han föddes...
Men ingen lyssnade!
Fy fan asså!!!!
Man ska fasen stå på sig asså! när man e helt säker på att barnet är sjuk, fast de medisktutbildade inte kan hitta nåt....
Det finns faktiskt dem som har riktigt ovanliga sjukdommar!!!!

Nu ska jag sätta mig å dricka mitt kaffe (som e odietiskt hehe)

Pöss på er alla

å ett litet otroligt roligt klipp här oxå... ju mer man tittar på det desto mer skrattar man:




skratta lugnt ;)

Mina kommentarer
Jane Långben säger:

Grymt:)

2009-07-22 @ 16:40:42

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback