se så

I måndags när jim var hemma för att han mådde lite dåligt åkte vi till Allum och där köpte jim ett stativ till mig som jag kan ha när jag målar =)
å gissa vad jag har haft för mig idag...     mmm mycket riktigt,..... jag har MÅLAT!
Så otroligt kul!
Har kännt för att måla rätt så länge nu, men eftersom vi har så mkt skit överallt, så har de mest vart jobbigt... Då jag har varit tvungen att plocka undan, och jag vet inte vart jag ska ställa grejerna längre.
Så det va verkligen perfekt att få detta stativ!
Så kanske jag kan bli klar med Veras tavlor Innan hennes nästa födelsedag... som kommer snart!


Veras tavlor, nästan klara


Mitt stativ, men en påbörjad tavla på ;)

Tavlan på stativet är beställd av Emmi... så nu har du sett en liten del av vad som kommer bli ;)

Igår åkte vi och hämtade Emmi efter hennes jobb och åkte hem till henne, där hon lagade jätte god mat till oss och vi kollade på film! Alltid lika underbart att träffa och vara med henne.

Asså, jag verkligen längtar till nästnästa helg då vi ska vara barnvakter =)
hihi... asså ni förstår nog inte =P
Det ska bli så kul!!!
och är dem inte bara för söööta:
 




Nu ska jag ta å käka lite!!!
PÖSS

Mina kommentarer
camilla säger:

åh du e världens underbaraste tjej

2009-07-30 @ 10:56:36
Sandra säger:

Målar du också! Vad kul! Det är verkligen inte min work of art, nåt av det estetiska! Jag skriver punkt slut ;)

Skulle jättegärna se mer av vad du målat!

Kramar S

2009-07-30 @ 22:25:04

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback