seeeg

Denna veckan har jag varit så otroligt seeg. det ända jag vill e typ att ligga i sängen och kolla på film...
Vet inte ens varför jag är så här seg... så här brukar jag inte vara.
Stackars carro oxå som har semster och verkligen vill göra grejer, vara bissy liksom... å så e jag raka motsattsen just nu.

Vet inte om det kanske kan bero på vädret?
Känner för att inte göra nåt... sitta å bara inget göra... hur kan det bli så?

Får lite dåligt samvete oxå, pga denna olustighet jag känner... bara tanken på att göra nåt får mig att bara pusta "neeeeej"
Det är inte likt mig...
Måste vara någon fas jag måste gå igenom... jag kanske tröttnar på att ta det lugnt... kanske tröttnar på att inte göra nåt.
Jag hoppas det... kanske inte för min skull direkt utan för alla andras...

Tänk er: en mysig fotölj, med fotpall. En mysig filt att vira runt sig, en rigtigt gossefilt. En stor kopp med rykande varmt te och en riktigt spännande bok!
Tänk er att sitta där i den, i timmar och bara gossa in sig i filtten och smutta på en te, ( ja asså jim får juh se till att jag har rykande varmt te hela tiden då jag sitter där, hehe)

eller:

Tänk er en svart basker på mitt huvud, lite på sniskan så, en vit "läkarrock" med en massa färgstänk och en pensel i munnen.... Framför mitt stafli med min palett med massa oljefärgskluttar på.

eller:

Tänk er en riktigt bra spännande film, som har allt (drama, komedi och romantik med ett lyckligt slut) pjamas och duntäcket runt sig och kanske till och med en kopp varmchoklad med lite gräddglass i.

Låter det inte helt underbart?????? Som en bal på slottet ( fast mysigare då)

Jag har sovit så dåligt dessa nätter, inte somnat före 1 nån natt... även om jag tagit mina sömntabletter runt 22. 
Det är oxå lite konstigt... hmmm
jaja... shit the same

lite andra saker nu då... hehe
mina tidigare "konstverk" har jag tat bilder på... hihi
så här kommer de lite bilder på dem

1.

denna hänger i vardagsrummet

2.

en av mina första bilder, hänger i hallen

3.

En av mina favoriter faktiskt, den står på den "heliga" hyllan i bokhyllan i vardagsrummet

4.

en ännu inte klar tavla som jag håller på att måla på, hoppas den blir klar nån gång ;) hehe

5.

en av mina starkaste stavlor, tycker jag, beskriver hur jag har haft det...

6.

ett "själportätt"  hehe...


 Vilken tycker du bäst om av 1-6?
Hade vart kul å höra vad nu tycker...

och så måste jag juh oxå höra vilken som ni tycker låter mysigast av de tre alternativ jag skrivit om tidigare ;)

se, nu sätter jag även er på jobb... hehehe

nu ska lilla jag gå å pissa... min blåsa sprängs snart =P

Pösselipuss på er alla

Mina kommentarer
Emelie M säger:

Nr 3 utan tvekan! I LOVE IT!

Du är så jävla duktig!

You go girl!

Puss

2009-07-31 @ 14:57:09
Louise säger:

Nr 6 är jävligt grym! och nr 1.. och 2.. och 5... Och så en film med varm choklad tack! =)

2009-07-31 @ 15:04:54
Sandra säger:

Jag älskar trean, den är jättevacker, hade lätt betalat för att ha den hemma! Vad kreativ du är, det är härligt, själv blir jag kreativ på natten när jag inte kan sova. Hoppas allt är bra med er kram s

2009-07-31 @ 15:18:40
URL: http://ekeving.blogg.se/
carro säger:

Gillar 3an... den gjorde du fin fint:) sjuuukt fina allihop ., men 3an e min favorit

2009-07-31 @ 23:35:19
jenny säger:

alla är jättefina :-) men 3:an och 5:an och ettan gillar jag mest! kram på dig virran

2009-08-01 @ 00:45:10
Malin säger:

Tvåan och trean är mina favoriter! ;)



Och bra bok i en fåtölj med en kopp te tycker jag låter super!

2009-08-01 @ 11:35:48
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid säger:

Jag skulle nog säga nummer fem... just för att den säger så mycket och är anpassningsbar :.))



Tack för din kommentar också!:.))

2009-08-01 @ 15:33:42
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback