2 år

Vad konstigt det blev att blogga från mobilen... det kom änna in hur många ggr som helst juh..
men ändå kul att det funka!

Idag är det jims och min 2 års dag!! =D
Vi ska gå på vip bio och se män som hatar kvinnor.
Båda ville verkligen gå på vip bion, så det fick bli den film som visades där...=)
Inte för att vi inte vill se män som hatar kvinnor, .. det blir ju egentligen perfekt att den visas där...
Hoppas ändå att den inte bara e en mörk film, lr vad man ska säga... känner att jag måste få skratta lite idag...
Gick och la mig med en väldans ångest, tyvärr =(
var inte vid mina sinnes fulla bruk, heller för den delen...  va änna tur att jag inte hitta alla mina sömnpiller, annars hade jag nog tagit dem =S
Ville inte väcka jim heller... vilket va tur... så jag tog ett par sömntabletter, mina antidepresiva och en insomningstablett för att jag skulle somna snabbt...
somnar med massa tårar i ögonen.
När jag vaknade så va jag inte på mitt bästa humör....
e lite halft låg idag, tyvärr! =(
Och det känns jätte jobbigt at tjag e låg idag... det e juh våran dag detta!!!
får nästasn ångest av att tänka att jag förstör våran dag...

Antagligen va la informationen och mycket tankar om min far som va boven i det hela...
Va nog mer omtumlande än jag trodde detta.
Börjar på allvar fundera på hur jag ska skriva detta brev till han...

nu ska vi dra in till bion och käka lite lunch=)
så får jag tänka på nåt annat ist =)

Hoppas att kvällen blir bättre nu iaf =)

kössen på er!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback