äntligen

Nu e Öland snart nära!!!! =D
längtar som bara den!

Idag har jag städat lägenheten medan jim fixade med husvagnen...
vill att det ska vara fint hemma när vi kommer hem igen, =)

Vet inte riktigt vad jag mera ska skriva... e helt slut i huvvet just nu..
Blir en öl ikväll till maten sedan...  får belöna mig lite.. hehe
Jag har till och med dammsugit... det e då inte illa! Jag som Hatar att dammsuga.
Har till och med torkat ut kylskåpet=)

Ja de e bra fint här hemma nu...

Imorn blir de handling och packning som gäller...
Har juh tvättat tre korgar med tvätt, så att allt ska vara rent innan vi åker..:
Så jim får ta upp resväskorna så vi kan lägga det vi ska ha med oss däri.

Ska upp och käka lite mat hos carro när jim kommer hem... ska bli trevligt =)

nu har jag ingen insiration till att skriva mera!

Ha en sköön kväll=)

kramen

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback