dagen efter

vaknade upp och mådde inte dåligt alls faktiskt
jim däremot mådde inte helt hundra... hehe

gårdagen var mysig... till middag fick vi gäster, våra grannar i en husvagn brevid oss, som ser ut som en ost, kom över till oss... vänta... ska nog berätta från början... hehe

efter vi hade käkat lunch, sill å potäter, kom våra granne, den kvinliga, fram till lenny å jessica och fråga dem varför vi firar midsommar. De kommer från nederländerna, så de kunde inte svenska...
De kunde inte svara på de, så de ropa ut mig... å jag börjar, som en besservisser änna, förklara vad det är vi firar...
att vi firar befruktningen mellan det manliga könsorganet och morder jord.
Jag på min underbara engelska börja förklara detta och kommer inte på ett finare ord än dick för det manliga könsorganet...
jag nästan skämdes när jag sa det... men då jag inte kunde på ett annat sätt att förklara det så fick juh det gå liksom...

Mot alla odds komde fram till oss när vi satt och kolla på när det var dans runt midsommarstången...
då frågade jag dem om de hade ätit sill å potatis med gräddfil nån gång. Det hade dem inte... så när vi kom hem igen gjorde jag iordning varsin tallrik med detta och varsitt knäckebröd..
Det uppsakattade de verkligen, så de kom över och tackade oss och satt och prata med oss ett tag,
Då vi började med middagen satt de  kvar, så vi gjorde även middag till dem.
De satt här under kvällen och drack lite vin och prata med oss.
Strax innan tolv på natten, gick de tillbaka till deras husvagn för att sova.
Då gick även vi och la oss,

Jim blev dyngrak.. haha... så full att han trilla ur stolen (och olyckligtvis fick att halvoteckt skrapsår) och som "svar" på detta förklarar han för "grannarna" : "I blame it on the alcohol" sa han
Och det va inte första gången han sa det heller... utan hela kvällen va detta standardfrasen från jim!
haha

men vi fick många goda skratt! och vi hade det trevligt =)


Idag va ju då jim bakis... men vi gick ändå upp tidigt och käka frukost.
efter frullen så bestämde vi oss för att gå en promenad, lämpligt arangerades en poängpromenad... men då vi köpt svarlappen och skulle börja promenaden började det ösregna.. så vi gick in i tältet igen.
När det slutat regna och efter lunchen så ville vi göra ett nytt försök, så vi gjorde det...
och tror ni inte att det börja spöregna när vi var halvägs??? jo visst gjorde det det!
så vi fick skynda oss till husvagnen igen...

Nu ska jag och jim sätta oss och kolla på film.
Lenny, Jessica och Felicia har åkt hem, de åkte för ca en timme sedan.
De vill passa på att köra å åka när felicia sover, då hon kna va ganska så aktiv på dagarna.
Känns faktiskt tomt här utan dem...
Å felicia e juh verkligen världens charmigaste unge! så snäll och så go!!!!

Jag har nog tagit över 400 bilder på henne under dessa dagar...
tillslut vande hon sig nästan att jag va bakom kameran... hon kände inte igen mig utan den ;) Hahahahaha... nä så illa va det inte, men kunde vart ;) paparazzi alá Ikka ;)

Imorn ska vi upp tidigt då vi ska köra till göteborg igen för en natt.
Vi ska nämligen på AC/DC!=)
vilket ska bli roligt.Vi åker tillbaka hit till öland på måndag igen, när vi lämnat pissarna hos jims mamma.
Ska bli mysigt att gosa lite med dem, det känns änna lite tomt utan dem... framförallt på natten!
Bulten på ryggen och spisen i ansiktet... jag får nästan för mkt luft ;) hehe

Nä, nu får jag se till att borsta tänderna, ska försöka hinna med att kolla på en film oxå innan jag slocknar ;)

får lägga upp lite bilder här på sedan... men har inte laggt in alla bilder på datan än =P

sössa gött mina gobitar där ute!!!!

pösss


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback