:|

Har kollat upp utbildningar om taktil massage... =S
de e juh änna skit dyrt... måste juh börja jobba skiten ur mig för att få ihop pengar till detta...=(
10 700 kommer en diplomerad utbildning kosta!
shit asså...
men jag tror att detta e nåt jag verkligen vill göra.
Jag får se om jag kommer int på sjuksköteskeutbildningen så får jag nog vänta med taktil massage..
men blir det så att jag får arbetsträna ist... då ska jag banne mig gå den kursen... (när jag har råd)
Kommer iofs göra den (förhoppningsvis) även om jag kommer in på sjuksköterskeutbldningen, fast då kommer det dröja lite lite till...

jaja.. nu har äntligen min älskling kommit hem..
Å han har räddat mina kläder från centrifugen=D
min favvo klänning e fri!!!! Wehoooo

Nu ska jag käka min sallad med grillad kyckling till =) mmums!

Mina kommentarer
Malin säger:

kändes som att allt gick emot mig men det e bättre nu så får väl börja blogga igen =) kramar

2009-06-07 @ 19:35:47
URL: http://lilljohansson.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback