idioter!!!

har en massa å berätta egentligen... får se om jag får fram allt här bara... ska börja med det olyckliga som nu har rätat ut sig..

Träffade emmi vid järnis idag för att ta en fika på vårt stammis ställe... men vi hitta ett annat ställe, som va riktigt mysigt, där vi käka en jätte god macka. Där bestämde vi oss för att sätta oss i slottskogen på en liten picknick och då jag va ute efter en picknickfilt passa juh detta perfekt... vi åkte till nordstan och köpte filten, kloklippare och varsin kaffe...
sedan satte vi oss på spårvagnen till slottskogen.
Men väl på spårvagnen ringde min telefon... det är en man som ringer som (tydligen) heter Stig Larsson, och jag trodde först att det va prästen som jag anlitade till morfars begravning. Det var det inte, utan han berättar för mig, stammandes, att han har hittat en väska där det fanns en räkning i mitt namn runt omkring där jag bor.
Då Vera blev av med sin vita väska förra veckan trodde jag ju genast att det va den som han hade hittat...
Så jag fråga om den va vit, men det skulle den tydligen inte vara...utan bege (hur fan de nu stavas)
När han började förklara att han hade hittat väskan i skogen bortom alla hyreshus, så började jag änna bli orolig.
Jag fattade det som att han ville möta mig i skogen så att han kunde visa mig vad väskan va...
Och jag blev ju jätte nervös och trodde det var, mer lr mindre, en våldtäcksman.
Så jag rinde först vera för att fråga om hade en räkning med mitt namn på.. och detta hade hon juh inte...
då blev jag juh ännu mera orolig, och med tanke på min historia blev jag ju riktigt nojig.
Så jag fick juh smsa jim och fråga om han kunde hämta mig hemma oss emmi när han hade slutat för att jag hade fått ett läskigt samtal, för att jag inte våga vara ensam hemma.
Jim, min älskade, ringde genast upp och fråga vad det va frågan om... så jag berätta hur jag hade uppfattat samtalet och vad jag hade fått fram och fattat av samtalet... å att ja va änna lite halft rädd och att jag kände att ångesten höll på att komma... gulliga emmi klappa mig på ryggen, medan vi gick till våran picknickplats...
jim bad mig smsa nummret stig ringde ifrån, vilket jag oxå gjorde när vi kom fram och hade dukat upp allt, jag å emmi.
Då kom jag på tanken att han, stig, kanske va en bra man som ville vara snäll, å att jag kankse missförstog honom bara för att jag inte helt förstog vad han sa och pga min historia från förr...
Jim ringde iaf upp honom för att höra vad han vill å hur allt låg till, och mkt riktigt visa det sig att han va en hedelig man som bara ville väl... och jim sa det att det måste vara veras väska han hittat.
Så när jim hämtat mig åkte vi runt till de ställen som vi trodde han mena och letade efter veras vita väska ( stig lät väskan ligga kvar)
Men vi hittade den inte... så vi åkte hem
och gissa vad som stog utan för våran port!?!?!

Då ska jag även, innan jag säg vad som stog där, berätta att i fredags hade våran fastighetsskötare en konteiner här, så att man kunde slänga gammal skit man har, och han skulle även slänga allt som va i källargången. Då passade jag på att rensa ut klädkammaren och slänga det mesta av all skit jag hade där... därbland två väskor fulla av gammal skit, en bege och en grå...

Det va den gråa väskan som stog utanför porten.. som Jag hade SLÄNGT i konteinen.
Där i låg en massa gammla räkningar där min adress stog.
Då har tydligen någon/några JÄVLA IDOTER tagit ut dessa väskor ut konteinen och dratt med sig skiten in i skogen, antagligen för att den/de trodde att de skulle finnas något värdefullt där i och då de upptäcka att det bara var skit däri hade de dumpat allt i skogen.

Den gråa väskan stog utanför med en av mina gamla räkningar liggandes på där det stog "Släng inte din skit i skogen"

!!!!

Jag har då rakt inte slängt nån skit i skogen NÅGONSIN!!!
Jag slängde min skit i konteinern!
Och någon IDIOT har tagit min skit ut ur denna förbannade kontainern!
Och nu får jag skulden!!!
å inte nog med det! detta skrämde halft ihjäl mig!

Så nu tror jag att jag har lärt min läxa... släng inte gammla räkningar, som befinner sig i en gammal ful väska tillsammans med annan skit, i en konteiner!!! Då det finns IDIOTER som tror att andras skit e deras!
Hedan efter ska jag riva sönder alla mina gamla räkningar så att ingen kan se min adress lr mitt namn, om de inte har sjukt mkt fritid och puzzlar ihop det!

Fy fan asså!

Men jag å emmi hade iaf en underbar tid i slottskogen, jag har till och med lyckats att bränna mig på höger axel.. hihi
så sömnen kommer väl bli sådär inatt... hehe


I lördags va jag ute med lina! och jag ska bara säga innan jag avslutar det hela att jag å lina hade verkligen ASA skoj!=)
vi träffa många intressanta och trevliga människor=)
Jag blev riktigt fuller... hehe å jag tror även lina blev detta...
Men som sagt, vi hade grymt skoj!
Så nu hoppas jag att vi kan göra om detta snart igen!

men nu ska jag avsluta det hela och börja fundera på om jag ska lägga mig i sängen för att sova!
Imorn har jag tänkt att göra yoga och gå ut och ta en massa kort med min älskade kamera!

sössa gött mina vänner!!!
Köss

Mina kommentarer
Sandra säger:

Haha, förstår att det var läskigt men det låter faktiskt riktigt komiskt...! Och du skriver det på ett så kul sätt... Kanske inte avsiktligt, men ändå ganska sarkastiskt =). Skönt att allt gick bra iaf! Kram S

2009-06-01 @ 23:49:27
URL: http://ekeving.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback