Igår...

Igår var jag riktigt duktig=)
Jag gick upp tidigt och började dagen med yoga, så idag har jag träningsvärk i hela kroppen... hihi
Sedan började jag fota lite här hemma, men kom på det att jag inte har nåt speciellt att fota här förutom kattern å vissna blommor så jag bestämde mig för att gå till slättadamm och fota lite där.
På vägen dit hitta jag en björnbärsbuske som blomma, så jag börja fota där... hitta även en liten "söt" humla som pollinerade runt i blommerna... så jag börja fota den.
Väl i slättadamm fann jag en massa änder at fota, spenderade nog en och en halv timme där.

Fick även besök av Helena och Tea, vilket va väldigt trevligt. Har inte träffat dem på ett halvår och lilla tea har blivit så stor.

Lägger upp lite bilder här nu:


Orkiden hemma med lite vatten på


Björnbärsbuskens blomma


Humlan som pollinerar












Söta Tea!

Ska sätta mig nån dag å klippa å klistra lite med några bilder...
Det e juh så roligt att fota!!!
Kommer juh blir hur många bilder som helst på öland =)

Idag har jag oxå vart lite halv duktig... vakna iofs ganska så sent, men satte igång med att tvätta...
så nu e äntligen en tvättkorg tom och alla sängkläder e nu tvättade..
Hela torkrumet i källaren va fullt av påslakan å lakan..
Å har satt upp en tid till imorn bitti innan jag går till Tomas.

Sedan åkte jag å handlade,... ska laga mat till jim idag
Det blir lax med ungsbakad färskpotatis med brie och vallmofrön
Hoppas innerligt på att detta blir gott =)

Nu ska jag börja med maten.. hihi
Hoppas han blir glad... lite överaskning till my MAN!

krusselidull på er alla

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback