ojsan!

Jag tror jag vet hur min pappa ser ut!!!
Tackvare nettiz och issa...
vi skoja lite om att vi skulle åka dit å bara spionera lite på han...
Så hitta de bilder på han på google...
känns ganska häftigt ändå... tänk om det e han???
Det känns helt surialistiskt (stavas det så?)
Tänk om jag möjligtvis får kontakt med han??? vad häftigt det hade varit!
men samtidigt försöker jag förbereda mig på att han inte vill ha nån kontakt med mig...
Han vet om att jag finns... men som mamma skrev i sitt brev, ville han inte ha barn då så de fixa en överenskomelse...
fader okänd.
Jag vill inte tvinga han till att ha kontakt med mig.. han gjorde ändå sitt val då, men jag känner ändå att jag måste försöka.
men vill inte förstöra nåt för han heller... han har säkert en ny familj nu..
Så som det verkar verkar han vara gift med en finsk brud :S (å ni som känner mig vet vad jag tycker om finnar :P)
Han kanske till och med har andra barn...
å dessa kanske inte vet nåt om mig, varken frun lr barnen... att han har en oäkting liksom...
tanken på att förstöra hans familjesituation nu känns la sådär
men jag måste ändå skicka ett brev och se om det e han, å ifall chansen finns att han vill ha kontakt...
dock kan jag inte skicka till hans hemadress, man vet inte om frugan öppnar även hans post...
Så jag har tänk skicka till hans jobb mail... vad tror ni??

MEN.. vad fasen skriver man!!!????!!!????
" tja fassan.. här e din oönskade dotter som skriver.. vad sägs om att..."
ja va fan skriver man??

ja shit asså...
gud vad spännande egentligen...
vet inte riktigt hur jag ska reagera... =S
ska jag bli glad lr.. vad ska jag bli liksom?
jag försöker förberada mig på att han inte vill ha nån kontakt med mig what so ever...
även om jag hoppas på att han kommer ringa mig å bara säga: "här e jag"
men knappast troligt...

nu ska jag å jim gå hem till Louises pojkvän och kolla på film=)

Köss på er!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback