Öland!!!

Jag verkligen Älskar öland!!!!
finns ingen mer harmonisk plats... inte som jag har hittat iaf!

Nu e vi på öland, kom igår=)
Igår kom vi, å efter vi fått upp förtältet så kom emmi och david och hälsa på oss och sov en natt hos oss =)
det va hur mysigt som helst! vi grilla, tjöta och kolla på en halv film ;)
hur mysigt som helst..
Sedan strax innan emmi å david åkte hem så kom Lenny å Jessica med deras dotter Felicia=)
De ska fira midsommar med oss! ska bli så mysigt!

Just sitter jag å dricker öl och vaktar potatisens, medan killarna dricker öl å ska fixa grillen..
Jessica e gravid och kan såklart inte dricka nåt=)
ska bli kul med en bäbis till i kompisgänget=)
Ja jag älskar juh bäbisar!!!

nä nu får jag sluta blogga för idag... ska vara trevlig och umgås med dem andra ;)

Pöss på er!!!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback