usch!

Har precis kommit hem från att varit hos tomas...
Idag fick han nog reda på mer än han någonsin fått...
Så mkt som jag berätta idag har jag inte berättat för någon å absolut inte på samma gång...
Jag har ju sagt mycket i förbifarten liksom... men aldrig så här!
Berättade ingående om vad som hände under vissa händelser...
Bland annat hur jag gick till skolan, i trean, med tjocka kläder.. långarmat och jeans, medan alla mina klasskompisar gick i t-shirts och kjol/kort byxor.. för att alla mina blåmärken va tvunga att döljas...
Det var Arne som bestämde vad jag skulle ha på mig!
Jag fick egentligen inte kolla på tv, å absolut inte barnpogram... skulle jag se på tv va jag tvungen att se det som han valde...
Istället för barnpogram fick jag istället, många gånger, se på porrfilm... och många ggr fick jag inte gå därifrån, utan va tvungen att kolla klart...
Detta har jag aldrig berättat för någon... blev själv förvånad att jag berätta det. Det liksom bara hoppa ur min mun, vare sig jag ville lr ej...

Vet väl egentligen inte varför jag skriver om det här ...
på nåt sätt va det väl lite befriande att äntligen fått sagt det, fått även det ur systemet liksom...

det jag har berättat för Tomas, får han att rysa säger han.
På nåt sett vill han att mitt liv ska filmatiseras... att folk ska få veta den... att det finns så sjuka människor som Arne.

Jag kan verkligen förstå att det finns mäniskor som inte tror mig... sånt här händer juh inte, det är för otroligt...
Hur kan någon vara så Ond?
Hur kan någon göra så här mot en annan människa?

Tomas säger att det jag har varit med om, under de åren med arne, handlar om tortyr..
känns änna konstigt att höra det...
jag har liksom inte vetat nåt annat, även om jag vet att det arne har gjort e fel!

tänker ofta på hur mitt liv hade kunnat va..
Hade jag varit den jag e idag?

nä.. nu får jag sluta deppa och börja steppa ;)

Kom på idag att jag skulle vilja ta en kurs i tacktilmassage! Det hade vart spännande... vet juh att närhet hjälper många människor till det bättre, och det e juh precis det jag vill...
ska sätta mig och kolla lite om det på nätet och se om man kan finna en kurs.

Dessutom fick jag höra av carro att hennes mamma hade pratat om mig på mitt gamla jobb... och då hade tydligen chefen sagt att jag va jätte duktigt och att den som får mig (i jobb då) inte kommer släppa mig och att denna kan skratta sig lycklig!!!
Gissa om jag blev GLAD!!!
det e juh den bästa kritiken man kan få!

Blev riktigt gla när carro berätta detta=)

Imorn ska jag å carro förresten gå å kolla på STCC =)
ska bli kul att kolla på bilar... ska fota en massa så att jim får se oxå..
Vem vet, man kanske träffar prinsen?... då ska jag ge han nettiz nr ;)  och säga det att hon e Bäst!!!
egentligen e inte prinsen tillräckligt bra... men vem vet, kanske kan bli ett litet fling iaf ;)
och att se nettiz som en prinsessa på riktigt!!! Grymt!!!! =D
( en drömmare e jag iaf)

nu ska jag surfa lite ;)

pöss på er!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback