hej hej

hitta precis de inlägget som skulle vart inne för ett par veckor sen... hehe, så jag publicerade det nu...
det är lite pasé men va fan...
käken gör iaf inte ont längre... den blev frisk lagom tills tiden hos tandläkaren... hihi
Jag fick beröm av tandläkaren, hon tycker jag sköter mina tänder ypperligt=) tihi, har inga hål å sånt...
å så tipsa hon mig om en tandförsäkring, som jag ska skaffa... =)
blir billigare så... har ändå känsliga tänder...

idag orkar jag inte plugga... dåligt... eftersom jag bara har en kurs nu...
vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är pollen jag känner av..
likadant varje år... fast jag känner mig lite smått febrig... jaja... hoppas på pollen =)
de betyder iaf att det är vår. =D

nu kommer johan, promenix väntar!
puss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback