on day closer...

en dag närmare begravningen...
Känner att jag sitter här igen med ångest... det är änna jobbigt,
Mång tankar angående begravningen flyger runt i mitt huvud...
Många handlar om vad folk kommer tycka om den lr inte..
håller på att förbereda mig för att få en massa skit, å de kommer juh antagligen komma...
men som mitt försvar gör jag så gott jag kan...
Det har varit jätte tufft de senaste veckorna... så jag ligger efter i skolan och de flyger, snarare snurrar, en massa tankar om allt i mitt huvud...
Kan inte riktigt koncentrera mig överhuvudtaget...
Glömmer typ allt....

Har två prov på fredag... men nu har jag flyttat det ena provet tills imorn... skönt att läraren förstog...
fick dock inte tag på den andra läraren... så jag får la ringa dit imorn...
ska bara komma ihåg det oxå..

gaad... ångest ångset ångest....
är så trött, man kan ändå inte sova... trotts sömntabletter...
så fort jag vaknar till sätter hjärnan igång...
jag försöker göra så gott jag kan med att inte tänka, fast då verkar de bli ännu mera...

en liten uppdatering här, för nu orkar jag inte skriva mera....

trötta och snurriga kramar på er!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback