ont! (jag hitta denna, va denna jag skulle ha publicerat innan senaste inlägget...)

jag har ont i min käke!!!=(
ont ont ont
Då kanske ni undrar varför?
Jo min fucking jävla visdomstand har börjat fucka sig... bara för att jag inte orkat sköta den ordentligt under denna jobbiga tid som har vart nu efter morfars bortgång...
Så nu e frågan... ska jag försöka göra det bättre, genom att borsta hål(lr vad man ska säga) så att börjar blöda lr ska jag låta det vara? då kanske soc betalar kostnaden iaf...
för de betalar bara om det är akut... frågan e bara: när e de akut?
jag har ont... de gör ont när jag tuggar, pratar och sväljer... men de gör inte så fruktansvärt ont att jag varken kan tugga, prata lr svälja...
Jag ska till soc på måndag... å e de värre då ska jag berätta för min socielsekreterare hur ont de gör.. och så ska jag höra med hene hur jag ska göra...
antagligen kommer de se ut som jag har stoppat in en golfboll i munnen på vänster sida... och då ser juh hon hur jag ser ut och jag slipper berätta... så kanske jag kan gå akut redan på måndag...
fast de vill väl antagligen ha ett kostnadsförslag innan de bestämmer sig...
iofs så har inte jag pengar så att jag kan betala tandläkaren... men men vi får la se hur de blir... *suck*

har köpt nya gardiner idag=) gröna.. tänkte ha de tillsammans med ett annat par.. men jag glömde köpa upphängare (lr va de heter) så nu kan ja ändå inte fixa de... hehe
får köpa det i morn... så jag får bort julgardinerna... som jag fortfarande inte har tagit ner.. (i know: jag e dålig...)

i onsdags kom lina hit=) å de va så underbart... va nästan lite som de gamla tiderna, om man bortser från att vi har gått upp loads of kilon och alvin... hihi..
Det va iaf jätte skoj och hur mysigt som helst att träffa henne igen, de va verkligen jätte längesen...
Kom faktiskt på idag att jag ska fråga lina om alvin gillar att bada... om han gör de kanske vi kan bada i simhallen en dag tillsammans=) de hade verkligen varit jätte skoj=) hihi....
så jag hoppas att han gillar de, tihihi=)

Idag, lr snarare i kväll, ska jim fixa min dator... installera om den å allt... så de blir en fräsh data igen=) har juh så sjukt mkt virus å skit i den... kan juh knappt nåt om datorer så de e väl anledningen till all virus...

de blir fiskbullar till middag idag... lr som jim fråga: "e de dem där slimiga.... " hahaha
 egentligen tycker jag inte om de fiskbullarna i konserv som man köper i affären, men jag tänkte på att jag inte behöver tugga då... kan mosa maten i gomen...(de gör juh ont när jag tuggar=()
har även köpt massa varmakoppen som jag kan dricka om de blir värre...

gud asså när jag får ont så här tänker jag på mamma, hon hade juh 5 reumatiska sjukdomar... fatta hur ont hon hade hela tiden... de e la säkert därför jag inte vill klaga på hur ont jag har, för jag har alltid vetat att mamma har haft de värre.......
saknar henne så sjukt mkt va... titta på en bild på henne idag som jim har skrivit ut, i vår nya skrivare... började böla...
(de va den bilden jag har laggt upp tidagare här... lägger upp den igen för er som missaat :P )
hon har glimten i ögat på denna bild... (nä nu börjar jag igen.. böla asså)
kan ni se det, ni som kände henne?
hon gillade inte att vara med på bild... som hon alltid sa: "jag fastnar inte"

nä nu får jag sluta här... blir alldeles för sentimental här...
ni har säkert redan föstått... men jag saknar henne så sjukt...
känns som jag fick förlite tid med henne... förstår ni?
hon som önska sig barnbarn så mkt... som hon aldrig får träffa nu... =(

Mina kommentarer
malin säger:

jo kommer ihåg den bilden. .den tog jag midsommar 2005.. o jag hade bara bestämt mig för att jag skulle få en bild där hon tittade in i kameran.. det blev många försök men till slut lyckades jag =)

gillar den bilden!

puss på dig

2009-03-24 @ 18:31:52
URL: http://lilljohansson.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback