tgif

hihi...
sitter just nu å dricker en öl... busigt värre=)
har inte pluggat nåt denna veckan alls faktiskt... så nu ligger jag super efter i B&U sjukvården... men jag känner att jag faktiskt är värd att få ta det lugnt...  efter all stress
ja ja

dagen började med en date med emmi... min sötnos!
va så himla kul å se henne, va änna längesedan... du gjorde min dag sötnos!!!

Nu sitter jag å väntar på att gunsan ska ringa... ska träffa henne å ta en öl..
Hon e min gammla arbetskamrat från ica när jag jobba där... en jätte go kvinna! vi har alltid så skoj ihop.. hihi
ska bli skoj att träffas=) hon kommer till och med till gbg (hon bor i kba)
åh detta ska verkligen bli jätte roligt =D
tror även att carro kommer efter jobbet... så får hon oxå träffa gun =D
har juh ändå berättat en hel del om henne för carro... hihi

åh va kul dag detta kommer att bli och är!!!

har faktiskt skickat in ansökan till sjuksköterskeutbildningen idag...
så nu hoppas på att jag kommer in =D

Åh e verkligen jätte gla idag!!!
hihi.. känner mig lite små busig oxå hehe
å den däringa ölen steg rätt upp i huvvet! haha
lättpåverkad e man allt!!

nu får de va nog med denna updatering...
hihi...
Pjuss pjuss på er alli

Mina kommentarer
Malin säger:

Nu tycker jag att du har varit dålig på att uppdatera, vännen! ;)

2009-04-03 @ 12:04:50
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/
Emelie säger:

uuuuuuppdateraaaaaa

är inne varje dag o möts av samma text :)

Puss i ljumsken

2009-04-09 @ 20:17:14
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback