mmm

I fredags hade vi morfars begravning.
Den blev jätte fin!!! Mkt finare än va jag trodde...
Kistan va jätte fin och han fick en massa blommor... kanske lägger upp några bilder av det sen.
Jag måste verkligen tacka malin och jonas för den underbara hjälpen vi fick till minnesstunden!
Det betyder jätte mkt för mig!
De hjälpte till att duka den fina placeringe och ställde fram all mat, tog hand om disken... m.m.


Jonas och malin va som sagt helt undebara under denna dagen...
Visserligen är de alltid det=) men detta är så otroligt för mig att folk vill och kan hjälpa mig. Vill komma på nåt alldeles underbart till dem som tack för hjälpen... och jag tänker som det knakar.... tror att jag kanske har kommit på en grej... vilken jag inte kan säga här... hehe, ska bara hitta en fin sådan=)
ska höra vad jim tycker om idé oxå...
Har haft så mkt med morfars begravning och har fortfarande de sista och fixa.
Har ringt en massa idag... kollat igenom hans räkningar å allt och jag tror jag strax e klar med detta.
Har ringt till södertälje kyrkogårdsförvaltning idag och fått reda lite på hur jordfästningen kommer gå till... å nu har jag lite tider, så när morfar är färdig kremerad så kommer de bli en tripp till södertälje.
Jag hoppas att de finns lite pengar kvar när begravningen och allt är betalt så jag (lr snarare morfar) kan bjuda på en minnesstund i södertälje oxå...
Funderar på om man kanske kan ha det på torekällberget, i derar värdshus... men vi får se om det blir nåt över, annars får de bara vara en liten andakt vid graven å så de betala för sig själva på minnesstunden... (vilket iofs känns jätte tråkigt.)

Efter minnesstunden fick jag en sådan underbart fin nyckelring av malin! den e jätte fint! blev so oerhört glad över denna!!!
Så nu sitter den på nyckelringen tillsammans med den fina hjärtformade nyckelringen jag fick av dem på jul=)

E så himla glad över att min nya familj är så underbara!
Tror jag kan säga på allvar att jag har världens bästa svägerska ;)
väldens fina kille och hans bror e oxå väldens finaste!
Kan man få bättre?
tror faktiskt inte det!
Love u!!!

I lördags va de fest här hemma. vilket blev hur skoj som helst!! haha
Innan festan va de 25-års-kalas för min gammla barndomskamarat å klasskamrat från låg och mellanstadiet.
Jag och carro hade klätt upp oss (vi va jätte fina..hihi)  vi hade köpt en nalle, en falska vin och ett par örhängen till henne... och innan vi gick till Monika (som hon heter) så gav carro mig ett jätte fint smycke... en sådan där berlock som man kan sätta foton i=)
 hur fint som hellst!

Jag måste verkligen ha väldens bästa människor runt omkring mig!!
Ni kan inte ana vilken tur jag har och min glädje till detta!!!
Trotts alla hemskiheter från förr har jag ände en väldans tur!
ibland är det svårt att förstå...(egentligen för de mesta är de svårt att förstå, faktiskt) ..att jag har så underbara personer nära mig... tänk vilken tur jag har ändå!!!
Finar människor får man leta efter! Och ni vet vilka ni är!!!
Ni har alla en stor plats i mitt hjärta!!!

förresten!!....=) Jag har köpt ett på assnygga skor! nya ballerina




Erkänn snygga?!?!?!?!
350spänn bara...
tror de blir mina nya sommarfavoriter! =D

Detta va en liten snabb uppdatering.. skulle egentligen kunna skriva mer... men efter allt ringande e jag nästan helt slut!

Tack för att ni mina kära vänner! Ni och jim är mitt allt!!!

hungriga pussar på er alla!=)

Mina kommentarer
malin säger:

tack.. tycker dock inte det själv =)

2009-03-10 @ 18:10:35
URL: http://lilljohansson.blogg.se/
Malin säger:

Åhh, du är ju för söt! Jag är så glad att du är med i min nya familj ;) Gullgumma!



Och du behöver inte ge oss någonting, vi gjorde det så gärna. Klart man hjälper till, det är ju sånt man har familj till ;)



Massor av kramar!

2009-03-10 @ 19:08:43
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback