Grymt!

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera min blogg igen... sist jag skulle skriva här var i fredags och då försvann allt efter att jag hade skrivit klart... lr snarare så att datan sluta fungera så allt jag hade skrivit försvann.
Jim fick sätta sig å fixa med datan den helgen, så nu funkar den felfritt=)
tyvärr fick vi nån form av virus i alla våra hårddiskar, även den externa, aå alla våra bilder försvann!=(
tusentals bilder är nu borta... alla bilder sen jag å jim blev tillsammans...
detta känns jätte tråkigt... men vi ska försöka jaga upp lite bilder från andra å sno.. hehe.. så att vi har några bilder på oss och våra nära och kära.
Nu har vi iaf köpt massa skivor som vi hedanefter ska lägga bilderna på... både jag å jim trodde det va säkert med en extern hårdisk.. men ack så fel vi hade! nu ska vi banne mig försäkra oss så att bilderna stannar hos oss å att inte nåt jävla virus skit förstör allt!
stackars jim han va hel bedrövad och hade ångest för att allt försvann.
jag va oxå ledsen för det å tycker att det är tråkigt... men tydligen e de nästan sånt man får räkna med... jag e rätt van vid att mina bilder försvinner...
har nästan inga bilder från min uppväxt, och massa sånt...
slut på de tråkiga!

Nu ska jag berätta nåt roligt... kanske inte så kul för er, men gör mig väldigt lycklig... hihi
Jag är ÄNTLIGEN klar med den palliativa vården!!!!
Gjorde klart allt idag!!! imorn slutar den egentligen, men jag bad att få göra det slutgiltiga provet i dag istället för imorn...
vilket innebär att jag e klar med den nu!!!=D =D =D =D
Har skickat in alla uppgifter oxå...
känner mig jätte grym!
Det har varit jätte jobbigt de senaste veckorna, å jag har knappt kunnat sova de sista två veckorna nu... men inatt hoppas jag att spänningarna har släppt  så jag får en godnatts sömn=)

nu ska jag bara göra inlämningsuppgiften i Barn och ungdomssjukvården... men jag funderar på att skicka in den på tisdag istället...
läraren ligger ändå efter... å om jag jobbar lite med den imorn å måndag så kan jag nog bli klar med den snabbt...
den kursen e ändå rolig=) så det känns mkt roligare att jobba i den kursen...

Måste söka praktiplats oxå... hade tänkt att jag skulle skriva ett cv, så att jag samtidigt som jag söker praktikplats söker jag jobb på den avdelningen oxå.... tror att de kan vara en bra idé... e de nöjda med mig så behåller dem mig, å tycker de att jag e dålig ja så skiter dem i att ha mig kvar.
Jag hoppas att jag i första hand på jobb på barnsjukhuset på östra, så där ska jag söka..
I värsta fall får jag söka mig till uddevallas sjukhus eller i borås... men det e lite jobbigt att behöva pendla ända dit... tar lång tid å så.
Under praktiken ska jag ju jobba 100% enligt kursen iaf... och då kan de kännas skönt att ha nära hem...
tänk att behöva åka från uddevalla å vara helt sjukt trött och kanske till och med med ångest....
not good....

Ska faktiskt fira med ett glas vin idag, eftersom jag ahr varit så duktig... jag tänkte även be jim steka köttet och göra klyftpotatis till middag... har änna längtat efter klyftpotatis.

nä nu ska jag sätta mig å njuta av lite musik å gossa med mina små underbara pissar=)

Pöss på er alla!

Mina kommentarer
Emelie säger:

DU ÄR SÅ JÄVLA BÄST!!!

2009-03-19 @ 18:18:19
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/
Malin säger:

Gumman, vad du är duktig! Stolt över dig!!



Fy fan vad värdelöst att alla bilder har försvunnit! Måste vara ledsamt! Tur att du har minnena i skallen ändå ;)



Kram min älskade svägerska!

2009-03-19 @ 21:56:23
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/
Anonym säger:

haha jag vet =)

o du, du e världsbäst!

men fan va tråkigt med bilderna.. du har alltså inga kvar alls nu då?

puss

2009-03-20 @ 06:30:40
malin säger:

haha jag vet =)

o du, du e världsbäst!

men fan va tråkigt med bilderna.. du har alltså inga kvar alls nu då?

puss

2009-03-20 @ 06:31:02
URL: http://lilljohansson.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback