GLAD!!!!

jag är så glad att jag är nära tårar!
Någon måste komma och nypa mig, för det känns som en dröm...
jag har fått det jag har önskat mig sedan jag var 17 år...sedan jag började med min fotokurs när jag gick i andra ring, på gymnasiet!
Jag har fått en Nikon D60 !!!!!!  en SYSTEM kamera.... kan ni fatta????

smsa jim i förmiddags om det eventuellt möjligvis fanns möjlighet att köpa den idag... men jim mena det att han inte hade tid med det.. så jag började fundera på om vi kanske skulle hinna med att köpa den på fredag istället, då jim e ledig... så jag var inställd på detta...

men.... gissa vad jim kom hem med idag???
behöver jag säga det???

jag skakade när jag öppnade lådan där allt låg i! kunde inte få i objektivet i kameran... det dröjde säkert en 5-10 minuter innan jag fick ihop det...
men tillslut kunde jag börja.. jag satte i batteriet med en gång och började känna lite på kameran!

här kommer några nybörjarbilder =D


andra bilden jag tog med kameran (den första var på tv:n)


Carros katt, Snuttan (som vi kallar henne)




Snuttan leker






ett urval av mina första 48 bilder på våran kamera!!!


nu ska jag få lite mat i magen... glädjen tog all energi =D

Pöss på er alla!!!

Mina kommentarer
Malin säger:

grymt snygga bilder =)

2009-05-20 @ 06:42:09
URL: http://lilljohansson.blogg.se/
Louise säger:

Asså Jim är ju guld värd!

2009-05-26 @ 09:22:38

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback