Nyklippt!!!

hej mina vänner!!!

Jag har klippt mig!... jätte snyggt!
MEN jätte DYRT!!!!!!!!!

before:

detta e jag innan jag klippte

Åkte med carro in till stan och käkade frulle på espressohouse...
mums va gott det va!=)
sedan köpte jag ett barnpussel att ha här hemma så att kompisars barn ska kunna göra nåt halvroligt här...
tänker såklart i första hand på Linnea som älskar att pussla =)

Sedan åkte jag till wieselgrenstorget, till frissan där jag hade bokat tid.
Jätte rar ung kvinna tog hand om mitt hår...tror hon sa att hon var 27 år.
Hon slingade mitt hår med folie och så klippte hon mina toppar... jag e jätte nöjd...MEN...
fan va dyrt det va!!!!
När jag skulle betala fick jag en mindre chock!
nästan 1300 kosta det! =|
när jag drog kortet hoppades jag på att jag hade tillräckligt på kontot... men Nej...
medges ej stog det i rutan...
Jag fick juh ringa till Jim, som satt mitt i sitt jobb : "Älskling, du måste komma å lösa ut mig... hos frissan"
Gissa som jag skämdes..
försökte skoja med hon som klippte mig : " min kille får betala;)"
Men jag trodde verkligen att jag skulle halv dö där inne...
det dröjde en halvtimme innan jim kunde komma... och där stog jag i all skam...

Även jim fick en mindra chock över att de va så dyrt.. men han betala så hjärtligt!
(tackar gud för honom!!!!)
Det va även en marknad på torget, å där hittade vi ett par t-shirts och en långarmad tröja till jim... det kändes skönt, att han oxå fick lite grejer... å efter det åkte vi till dressman och köpte tre piké och ett par shorts till han oxå..
så nu har även han lite sommarkläder =)

After:

Så här ser jag ut i håret nu...

Blir mkt bättre i verkligheten...
Så nu e jag äntligen sommarfin i håret iaf =)
nu e det bara vaxning av bikinilinjen (AJ) och benen kvar att göra..
Det jobbiga e juh att behöva "spara" ut håret.. (hehe) så att man kan vaxa det...
Det e juh så jobbigt att behöva raka bikinilinjen, för när man tror att man e klar och man har torkat sig, så upptäcker iaf jag alltid vissa hårstrån som inte har kommit bort... det e grymt irriterande!!
Åh jag som inte gillar att duscha heller (vilket har sina förklariga orsaker) vill inte spendera mer tid än nödvändigt i badrummet!

nä, nu får jag ta å gå på toa och avsluta detta innan jag blir för pinsam även här! =S

sniffelisniff på er! ;)

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback