tjaaa

Idag har jag användt min yoga matta och yoga dvd för första gången. Så jävla skönt va det=)
fast jag e ju betydligt mer ovig än jag var sist jag gjorde yoga, för typ 3 år sedan...
de va änna lite märkligt faktiskt, jag har juh alltid varit ovanligt vig, då jag har överrörliga leder å så... men nu kan jag knappt göra nåt som har med vighet att göra.. dessutom upptäckte ja även hur svag jag e..
ja asså om man inte tränar nåt på dryga två år kanske man inte är så stark längre..
men nu ska det bli ändring på detta!
snart kommer jag kanske kunna lyfta mig själv igen och bli (kanske till och med) vigare än vad jag var innan.. haha
det hade nog jim gillat ;) ..
det va iaf jätte skoj.. och jag känner att jag vill börja med detta.. så jag ska nog ta och göra detta morgonpass så gott som varje morgon=) (ja asså jag har juh köpt en yoga 3 in 1 workout.. den e uppdelad i tre delar, en del som passar bra att gör på morgonen, en del som handlar om styrka å sånt och sista delen ska göra så att man varvar ner å sånt å kan vara bra att göra innan man lägger sig... men jag har bara gjort pch sett den första delen.. hehe)

Carro kom över på morgonkaffe.. det va änna längesedan nu... känns änna lite konstigt att inte ha umgåtts på över en vecka typ... men jag va ju dålig förra veckan, så egentligen e de kanske inte så konstigt... men ändå...

Fick även brav från sten (juristen jag anlitat för morfars bouppteckning) Nu är äntligen bouppteckningen klar och jag kunde åka ner till banken och avsluta hans konton... det känndes riktigt skönt ska jag be att få tala om...
Liksom en del närmare slutet... nu e det bara askan, gravsättning och hämta grejerna som e kvar..
Det kändes faktiskt som en liten seger när avslutade han konton, lite skumt kanske att känna så.. men på nåt sett så känndes det bra... jag kommer liskom inte behöva gå till banken igen för morfars räkning, och det mina vänner det känn så jäkla skönt!!!
Varje gång jag gått till banken tidigare så har jag verkligen mått jätte dåligt då jag blir påmind om att jag står "själv" (varken mor, far lr morfar vid min sida) så har jag när jag vart klar, där på banken, haft ångest och vart nere resten av dagen...
men nu känns det jätte skönt att allt det är avslutat iaf! *pust och stön*

igår var jag och hälsa på lina. det av trevligt, som det alltid brukar vara=)
Avve e juh så söt... liten charmör..
Nu har jag å lina lite planer framöver, det käns riktigt skoj faktiskt.. så nu kanske vi träffas lite oftare, det känns bra=)
Kom dock hem ganska så tidigt igår från lina eftersom jag blev så fruktansvärt trött efter en halvlång promenad som vi tog när vi gick och "planerade"...
( tror inte jag ska ska säga vad som e planerat... på nåt sett vill jag inte avslöja det.. hehe, så ni får se framöver istället)

Idag ska jag faktiskt laga lite mat till jim för en gångs skull... han har lagat mat de senaste veckorna typ för att jag inte alltid mått helt hundra...
Idag ska han få "kyckling med citron och grönsaker"
Har aldrig lagat det innan så det ska bli lte spännade... hoppas verkligen att det kommer smaka GOTT för jag e ashungrig...
i värsta fall får vi la gå till macedonken och käka där om det blir äkligt.. hehe
det hade iofs vart lite spännade å testa deras mc feast med aioli... haha,
men jag tar hellre hemlagad mat framför mc donalds.

nu har jag nog inte så mkt mer på hjärtat faktiskt...
ska strax börja med maten...

pöss på er!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback